sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Tylsiä viikonloppuja

Nyt olen ollut jo kaksi kertaa viikonloppuisin töissä. Aika ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta siellä on ihan mukavaa olla, toisaalta se on hiukan henkisesti raskasta lähteä, ja tuntuu tosi oudolta työskennellä viikonloppuisin. En ole vielä ihan tottunut. Nyt on sitten viikonlopputyöt tältä kertaa ohi. Pariksi viikoksi ainakin, ehkä kolmekin vapaata viikonloppua. Niistä otan ainakin ilon irti. Alunperin työlistallani oli, että olisin ollu nyt 2.viikonloppua putkeen töissä, mutta se muuttui, kun olen pari seuraavaa viikkoa ihan yhdessä ja samassa vuorossa arkena. Saa nyt nähdä kuinka kauan tuolla sitten jaksan olla töissä. Ei tuo mulle mikään unelmatyöpaikka ole... ehkä se alussa tuntui siltä. Nyt vaikuttaa siltä, että suurin osa siellä töissä on kyllästyneitä omaan työhönsä, ja ihmisistä puhutaan paskaa toisen selän takana. En tiedä mitä musta on puhuttu, no ei kuulemma hirveästi musta ole puhuttu, yksi kaveri siellä on kertonut, että hänestä ollaan puhuttu, niin no, kyllä mä sen tiedän, kun itsekin olen sattunut kuulemaan niitä juttuja. Ei ole kovin kivaa tuollainen. Olen mä ajatellut nyt jonkin aikaa tässä katsella tuota menoa. Rauhassa mietiskelen, eihän mulla sinänsä mitään hätää ole. Ensi viikon piristys kuitenkin on keskiviikko,.. Minun vapaapäiväni.

Nyt kerron vähän viimeaikojen tapahtumia..

Torstaina käytiin helatorstaiklubilla. Oi että, hyvää musiikkia henrys'pubissa. Tällä kertaa Julia Marcell. Toista esiintyjää ei jääty katselee. Tuolla pubissa on yksi mua häiritsevä tekijä, se että kaikilla tauoilla alkaa hirveä älämölö yms. Aiemmin en sitä oikein edes älynnyt, mutta eihän siellä pysty edes keskustelemaan.




Keikan jälkeen lähdettiin raksun kanssa "hassubaariin" Siihen aikaan hyvin hiljaista yleensä siellä, muutama vakionaama siellä kyllä näkyi. Esim, sellainen ukko jolla on aina samat vaatteet, eikä hän sano koskaan yhtään sanaa, tai en ole ainakaan kuullut hänen sanovan mitään.

Siellä sitten muutamat juomat juotiin, Happy joy siiideriä tuli maistettua, kun baarimikkomme jostain syystä halusi sitä enemmän myydä kuin crowmooria. :D Kaikkea se sitten höpötteli. Välillä jotkut asiat meni ihan ohi, kun sen puhe on niin hassua. Yhdessä vaiheessa saan hyvän idean, taidanpa maistaa absinttia. Ostin sittten sellasen. Aluks mietin, että äh, en mä jaksa sitä juomaa polttaa ollenkaan, mutta löytyihän se sytkäri sitten, ja juteltiin sit siinä pöydässä baarimikon kanssa ja pistettiin palamaan. Meidän baarimikko sit keksi laittaa valot pimeäks ja todella hienolta näytti!
Tässä tulos.



Mulla oli kokopäivän ollu jo sellanen pieni flunssanpoikanen, ja yskitti jo tuolloin keikallakin, Perjantai se vain paheni, Pystyin kuitenkin kaupungille lähtemään, käytiin raksun kanssa leffassa katsomassa röllileffa. Oli kyllä todella hyvä, vaikka Mikko Leppilampi oli kyllä tuon leffan heikoin lenkki. Tosi kivaa oli käydä pitkästä aikaa leffassa. Loppupuoli olikin aika herkistävä, ja tuli myös kyyneliä lopussa.

Loppuilta menikin kotona vain, ja odoteltiin, että koska saataisin mun kissani taas meille hoitoon, kun sehän asuu mun porukoilla. Nyt porukat lähti matkalle, Tunisiaan, niin saatiin sitten kissa tänne.

Viikonlopun töissä joutui olemaan hiukan flunssassa mut hyvin pärjäsin, kun vaan tiskailin ja pastilleja vaan nassuun ni kaikki meni hyvin. Mansikka strepsilejä söin ja mynthoneita.

Toivottavasti tää viikko menisi nopeasti. Onneksi sentään neljä työpäivää tällä viikolla. Saa yhden huilipäivän. Flunssa ainakin alkaa olla jo voitettu. Kuumaa glögiä ja mustaherukkamehua on tullut tämän viikonlopun aikana paljon juotua.

Tässä kuvia sitten kisusta taas.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti