sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Hardcore Superstar kolmannen kerran nähty!





Pääsiäinen meni siinä sitten nopeasti ohitse, tai no ainakin mun osaltani, kun olin jo töissä pääsiäissunnuntain. Lauantaina oli kyllä todella hyvä HCSS:n keikka. Kolmas keikka mulle, mitä heietä oon nähnyt, varmaankin paras oli tämä. Tosin ei voi ehkä erotella eri keikkoja, sillä ne eivät olleet samanlaisessa ympäristössä, festarikeikkoja noi muut. On se aina erilaista, kun on klubikeikka kyseessä. Itse saatan kallistua kyllä festari/ulkoilmakeikkojen puoleen yleensä, kun silloin on enemmän tilaa, ja muutenkin ehkä iloisempi fiilis kaikilla yleisössäkin. Tosin  ei tuolla kyllä mitään hapannaamoja näkynytkään, heh ja miksi näkyisikään, kun olivat tulleet kuuntelemaan hyvää musaa.

Lauantaipäivä meni kyllä muutenkin niin nopeasti ohitse, aamulla ei kyllä niin pitkään nukuttu, kuin yleensä vapaapäivinä, joskus yhdeltätoista oltiin jo noustu, siinä sitten päivän ohjelmaa mietittiin ja kaupassa käytiin. Ruoaksi tehtiin vähän kanaviillokin tapaista ruokaa, hyvin maustettua, suolakurkkupaloja vähän sekaan, siitä tuli mulle hiukan mieleen, joku venäläinen kansallisruoka. Tosin sillä erotuksella, että siinä on kanaa. Se ei kuulosta kovin venäläiseltä. Sitä samaa ruokaa otin sitten mukaan töihinkin. Koko päivän oli kyllä hyvä fiilis keikasta. Oli niin innostavaa ja piristävää mennä keikalle, vaikka samalla hiukan oli apea mieli siitä, että joutuisi heräämään niin aikaisin, ja että keikan jälkeen sitten heti kotiin piti lähteä. Olisihan se ollut kiva käydä vielä ihan pikkuisella reissulla jossain, ja sitten viettämään iltaa kotiin. Mutta eipä se mitään. Tavastialla tultiin just sopivasti silleen, että HCSS ei ollut vielä aloittanut, joku 10-15 min odoteltiin. Lämppärinähän oli Baton Rogue Morgue, mutta sitä ei sitten kuunneltu, olin jo aikasemmin ottanut jo selvää tuosta bändistä, niin ei ollut ihan niin mahtava bändi, joten jätettiin suosiolla se pois meidän ohjelmistosta.

Keikalla näin muutaman tutun, moikkailinkin niitä siinä keikan aikana, ja höpöilin. Olihan sitten muutama sellainen tyyppi, jota olen joskus nähnyt, mutta eipä enää näytä mua tunnistavan, vaikka en mä ole muuttunut oikein yhtään. No ei se mua haittaa.

Eilen sitten kellojakin käännettiin, ei oltu raksun kanssa varmoja, että siirtääkö nuo meidän lumiat itsekseen oikeaan aikaan, kun oli aikasemminkin jotain häikkää kuulemma lumian kanssa ollut viime vuosina, muistan ku yksi työntekijä meillä myöhästyi sen takia viime vuonna. Noh, yöllä sitten herättiin vähän ennen kolmea, ja nähtiin, että kännyt siirtyivät normaalisti oikeaan aikaan. Heheh, baareissa tuli pilkut siis jo tuntia aikasemmin. :D Aamulla kyllä väsytti, nukuin 5h yöllä, ehkä allekin, kiva siinä sitten lähteä töihin. No onneksi oli helppo päivä, yksin olin alhaalla varastossa koko päivän, eikä ollenkaan häiriöitä kokopäivänä, pari kokkia tuli kyllä muutaman kerran siellä varastossa käymään, muttei mitään kummempia, tein omat hommat ja lähdin kotiin. Radiota tuli kuunneltua koko päivä. YleX soi.

Tänään tehtiin sitten ruoaksi kasvisversio italianpadasta. Mukaan tuli soijarouhetta, papuja, kikherneitä, ja tulisia mausteita... niin ja tietty spagettia. Raksuni oli ostanu hassua ice tea juomaa, joka laitetaan tuohon kapselikeittimeen, ja sieltä sit tulee kerroksittain sitä juomaa. Makuna oli persikka.

Huomenna olisi taas  duunipäivä. Toivottavasti menee nopeasti, joutuisi taas tiskailemaan, nooh kyllä se yleensä menee ihan nopeasti, tosin uusi kone on nyt käytössä, enkä ole kertaakaan sen jälkeen ollut tiskivuoroissa, joten en osaa yhtään sitä käyttää, ja olen vielä iltavuorossa, tulee ainakin mielenkiintoista, no kyllä se varmaan on helppo käyttää. Huomisen jälkeen olisi yksi varastopäivä ja sitten yksi vapaa. Oi, rentoa fiilistelyä siis tiedossa. Kohta raksun viekkuun unimaailmaan, ensin höpöillään kaikkea hassua, sekä ihanat iltahalipusut <3<3 Oi, että taas niin mielettömän onnellista nukahtaa tuon raksun viekkuun.



Tänään iltamusa tulee olemaan Minä ja Ville Ahonen.

Lopuksi vielä hieman niitä kuvailuja. Keikkakuvat eivät olleet niin onnistuneita tällä kertaa.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti