torstai 31. lokakuuta 2013

Nuottiavain + Peacelove tatuointi

Lomakin sitten on jo ohi, se meni ihan hujauksessa. No, mutta nytpä mä voisin kertoa siitä mun tatuoinnista vähän enemmän. Oli siis maanantai 21.10.2013. Mulla oli aika siis varattu klo. 12. Tunnin aika se siis oli. Ja meni kyllä yllättävän nopeasti, aika rentoutunut fiiliskin oli. Eihän se tatuoinnin ottaminen tuntunut missään, ainakaan olkapäähän. Pelkäsin vähän, että mun flunssa haittaa, että se tatuoija sanoo, että sähän oot kipeä, tehdään tämä sitten joskus muulloin, kun oot parantunut. Mutta en mä kovin flunssainen ollut. Ei jostain syystä nenäkään ollut tukossa. En kyllä tiedä mikä mulla on, kun tää pieni flunssa on vieläkin päällä. No, kai se tästä. Mutta kuumaa juomaa ja vitamiinejä, niin kyllä olo parantuu. 

Kun menin sinne tatuointiliikkeeseen, ni se oli just avattu siltä päivältä, tyyppi oli just avaamassa putiikkia,  sitten vaan kävelin sisään, ja moikkasin sitä. Häntä mä en ollut koskaan nähny, ja mietinki, et onko tuo sitten se joka mut tatuoi, kun lapussa luki, et joku nainen tatuoi mut. Tatuointiliikehän sijaitsee Töölössä. Aika lähellä mun duunipaikkaa. Pitää tässä jonkun ajan päästä lähteä näyttää tätä tatuointia, kun tää on parantunut. Kyllä mä vielä joskus aion ottaa uuden tatuoinnin, mietin, että ensi kesänä. Nyt sitten säästämään rahaa lissää. Ajattelin ehkä pitää kesäloman jo kesäkuussa. Pääsis tällä kertaa sinne Maailma kylässä festivaaleille, viime vuonnahan mä olin töissä silloin, tosin sunnuntaina käyntiin sitten raksun kanssa yhdessä sielä, mun duuniin jälkeen. Pari tuntia ehdittiin siellä olla. 

Mennäänpä vielä siihen tatuointi asiaan. Eli ei se kovin kummoiselta tuntunut, pieni sellanen pistos tuntuu, mutta ei se itikan tai paarman puremaa pahempi juttu ole. Jopa ehkä hieman laimeempi. Tosin mulla nyt on kova kipukynnys muutenkin. Oon tippunut pikkusena monenmoisesta paikasta, mutta aina vaan nauru raikasi. Kerran kuolemakin oli aika lähellä, kun pirteänä ekaluokkalaisena kävelin kouluun ja matkalla kun oli vilkas autotie ja enpä tiedä miten ihmeessä sitten yhtäkkiä päädyin autonkonepeltiin, poks. Kaikki tapahtui niin nopeasti, lensin vaan siihen konepeltiin, kun ylitin suojatietä. Autoilija oli musta kyllä huolissaan, sano että nyt on pakko viedä sut eka kotiin, ja missä asut? Mä sanoin vaan, että mulla on kiire kouluun, en voi myöhästyä. :DD Olin siis näköjään aika tunnollinen. No, ihmeen kaupalla mulle ei sattunu mitään, lääkärillä käyntiin sitten jo ei mitään erikoista sattunu. Pikku tönäisy se oli. 

Ostin samalla tatuointiin tarkoitettua voidetta. Vielä vähän näkyy tuossa tatuoinnissa rupea, mutta nopeasti se parantuu. Kohta alkaa olla kaksi viikkoa siitä kun otin tatuoinnin, joten pitäisi kohta olla kokonaan parantunut. Nyt pitää välttää kylpemistä ja saunomista. No se saunomisen välttäminen on ainakin helppoa, koska en oikein hirveästi saunomisesta pidä, mutta kylpemisestä sitäkin enemmän. 

Nyt on jo lokakuun viimeinen päivä ja Halloween. Eipä mitään kummempia tässä juhlita, kun ei mitää bileitäkään ole mihin menisi. Olisihan se joskus kivaa viettää halloweenia, mutta samapa tuo. Kynttilöitä voisi poltella ja katsella sarjoja tämäkin ilta. Tänään tuleekin Idols ja jea. Niko voittoon! Noh, finaali on vasta joskus joulukuussa. 

Ensi viikonloppuna olis taas työviikonloppu, toinen sellainen putkeen, no mutta kyllä sen kestää. Sen jälkeen olis aika helppo viikko. Keskellä viikkoa yks vapaa ja sen jälkeen pari työpäivää ja sit viikonloppu vapaa, vähän pidempi viikonloppu, kun vasta tiistaina töihin sitten. No mutta tässäpä nää tärkeimmät. 

Loppuun hiukan kuvia tatuoinnista yms. 








Minä ja Ville Ahosen keikka



Ensimmäisen päivän aikana tatuointi näytti tuolta. Rupea ja arpea siis. Kutitti aika paljon tuohon aikaan. Mutta noita rupea ei saa missään nimessä raapia. Kun kävin sitten pesulla sinä ensimmäisen päivän iltana, niin tietty tuo tatuoinnin värit vähän tuli puhtaammiksi, eikä ollut tuollaista sotkua.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti