sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Bäkkäri keikkailua ja pidennetty viikonloppu

Nyt on meneillään mulla pidennetty viikonloppu. Kolmen päivän vapaat tässä. Joten tänään tuntuu, että olis vasta lauantai. Kun saa olla vielä huomisen päivän vapaalla. On se rentouttavaa kun saa välillä valvoa todella pitkään, ja nukkua sitten aamulla todella pitkään.

Nyt on taas tullut kateltua aika paljon Kotikatu sarjaa DVD:ltä. Mulla on nyt neljä dvd:tä, eli tuotantokaudet 1-4. Tällä hetkellä menossa toinen tuotantokausi, ja niistä on jäljellä muutama levy. Yhdessä levyssä muistaakseni jotain 6-10 jaksoa. Sain suhteellisen halvalla noita tuotantokausia. Anttilan "hulluilta päiviltä" eli Varaston tyhjennyspäiviltä löysin viidellä eurolla tuon neljännen tuotantokauden, sen jälkeen tuli ajatus, että on se vähän tyhmää katsoa sitä, jos ei oo sitä ennen katsonu järjestelmällisesti edellisiä, niin tuli sitten katsottua läpi huuto.nettiä. Löysinkin sieltä muutamia tuotantokausia, esim. kakkosen, mutta hinta ei vaan tyydyttänyt, laitoin silti huudon. 15€. Enpä huomannut, että siinä olikin hintavaraus, joten kohteen suljettua, laitoin viestiä, että mihin hintaan myyjä voisi myydä tuon dvd:n. Niin tuli sitten jonkun ajan päästä viestiä, että pyytäisi siitä 20€. Vähän aikaa siinä epäröin ja mietin, että en mä nyt sellaisella hinnalla osta mitään tuollaista, koska tiesin, että kyllä halvemmallakin saa. Laitoin sitten kohteliaan viestin, että tällä kerralla ei kauppoja tullut. Päätin heti mennä katselee muualta, että löytyisikö netistä muualta. No olihan esim Discshopista ja NetAnttilassa myynnissä näitä. Ostin samalla tokan ja kolmannen kauden. Nyt on sitten vähäksi aikaa katseltavaa.

Olen mä saanut kyllä itsekin myydyksi aika paljon kamaa. Olen huomannut, että vanhat perus kännykät menee helposti kaupaksi, nyt olen jo myynyt kaksi puhelinta. Olisi mulla vielä kaksi jäljellä. Voisin vaikka laittaa tähän linkin niistä,

Siinä olisi pinkki puhelin : https://salattu.huuto.net/kohteet/nokia-2690-pinkki/288596131

Toinen olisi samsungin simpukka-malli. https://salattu.huuto.net/kohteet/samsung-e1150-peruspuhelin/288593161

Olisi mulla vielä myynnissä sellainen Canonin digikamera. https://salattu.huuto.net/kohteet/canon-digital-fixus-75/288718284

Olis kiva jos sais vähän tätä rojua pois. Olisihan mulla kaikenlaisia CD-levyjäkin, mutta joissaki on vähän naarmuja, ni ei viitsi oikein myydä, vaikkakin ne toimii ihan hyvin. Kummiskin joku tulisi valittamaan niistä. Kaikkea rojua sitä onkin kerääntynyt.

Nyt oon myös saanut myytyä muutaman vanhan nintendopelin, mulla oli yks smurffipeli, joka ekalla kerralla olisi jo mennyt, joku osti 15€ hintaan osta heti statuksella, mutta ei koskaan sen jälkeen enää vastaillut mun sähköpostiviesteihin. Laitoin sitten hänelle negatiivisen palautteen ja pistin kohteen uudelleen myyntiin. Tällä kertaa osta heti hinnaksi kuitenkin 20€ Vaikka en olis uskonut, että kukaan nyt ostaa sillä hinnalla, mutta vähän ajan päästä se olikin myyty. Samoin kävi myös mun puhelimelle, joka meni nyt 50€ hintaan. Mukavat rahat siis tullut.  Tällä hetkellä avoimia kohteita on aika paljon, mutta myyntiin on vain menossa Dexter 1.tuotantokausi DVD. Hinta nyt 6,50€

Eilen tuli oltua pitkästä aikaa bäkkärillä. Hyvästeltiin siis Pyhät tepot. Oli aika nostalginen fiilis, kun on tullut muutenkin aika paljon hengailtua heidän kanssaan.  Todella mahtava viimeinen keikka oli.  Ja mikä parhainta, näki niiiiin monta tuttua, et melkein kokoajan sai olla moikkailemassa jotain. Hassua, sain kuulla vinoilua tuosta vähän. Yksi kaveri kysyi mun raksulta, et miten mä voin tuntea näin paljon ihmisiä, niin raksukin sanoi sillee vinoillen, että sitä hänkin ihmetelly.

Viime viikolla kävin yksi päivä näyttämässä tätä tatuointia siellä liikkeessä. Tää onkin vähän huonontunut toi kuva. Sillee, että kaikki viivat ei oo ihan pysynyt. No eihän se niin selvästi näy, mutta siellä liikkeessää, se halus, että asiakkaalle tulee parhain mahdollinen lopputulos, ni meen vielä parin viikon päästä vähän fixaa tuota. Eikä onneksi maksa mitään, enhän muuten olisi mennytkään. 22.11 se mun fixaus aika olisi. Samalle päivälle olisi tiedossa raksun synttärit. Duunissa olisi sinä päivänä pikkujoulut, sinnehän en tosin ole ilmottautunut, eikä oikein kiinnostakaan, mä haluan vaan olla raksun kanssa sinäpäivänä. Ja muutenkaan se duuniporukka ei nyt ihan sellaista ole, jonka kanssa voisin kuvitella viettäväni iltaa jossain esim. baarissa. Nojaa, onhan siellä tietty muutama poikkeus, mutta kuitenkin, ei niin innosta. Ja nythän toi tatskajuttu olis just 17.30 ja samaan aikaan alkaisi ne pikkujoulut.  Kyllä me silloin raksun kanssa keksitään kaikkea hassua.

No, mutta voisin tässä nyt muutamia keikkakuvia laittaa, yms.










Tälläinen hassunnäköinen pehmolelukin olisi myynnissä. :)





Sekä ykköskauden Putous DVD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti