torstai 21. marraskuuta 2013

Toista tatuointia pukkaa.

Raksulla on huomenna synttärit, täyttää 24 vuotta. Samana päivänä mulla olis ollu edellisen tatuoinnin kunnostusaika, tai no se ois ollu vaan 5min ja sit se ois siinä. Mutta tänään tuli käytyä siellä liikkeessä, ja mulla oli mielessä uusi tatuointisuunnitelma. Siinä sitten näytin mun kuvan, minkä haluisin. Siinä on kitaran varsiosa, ja sitten siinä on pääkallo, ja vähän sellasta hassua koukeroista koristelua. Aika on varattu tammikuun kymmenenteen päivään perjantai. Pitäisi vielä saada se päivä vapaaksi duunista, mutta eiköhän se onnistu. Onneksi nyt näin hyvissä ajoin tiedän sen päivän. Kun meillä töissä on sellainen toivomusvihko, ja sinne voi laittaa toivomuksia jos on jotain tärkeitä menoja yms. Se vaan on paska homma, jos siellä lukeekin, että työvuorolistatki onkin tehty siihen päivään johon olisin tarvinnut, niin myöhässä sitä olis. Mutta luulen nyt, et oon ajoissa toivomassa. Enkä mä oo toivonut kuin loma-aikoja, nii en oo hirveesti käyttänyt tuota vihkoa.

Töissä on mennyt ihan jees, vaikka välillä se tuntuu niin pakkopullalta, herätä aikaisin, mutta kun mä herään, niin pari minuuttia kestää niin oon ihan hyvissä fiilikseissä, ja oikeastaan kivaa lähteä töihin. Jotenkin herätessään se fiilis on vaan aika kurja. Nyt mulla ei oo ollu kyllä yhtään poissaoloa työpaikasta, en oo sairaana ollu, tai no oikeastaan mulla on pientä flunssaa ollu, ehkä mun ois pitänyt olla poissa töistä, mutta kun oon niin ahkera työntekijä, niin ei sitä viitsi olla pois. Vaikkakin liittyyhän siihenkin riskejä. 

Viime viikonloppu oltiin sitten Kouvolassa, saatiin aika halvat junaliput, oli hassua kun otettiin myös toi meidän pikku kisu mukaan, näki sitten myös meidän hyrrän. Tulihan ne ihan ok:sti juttuun, ei sillä tavalla, että tappelisivat, mutta pientä sähinää ja puhinaa kuului välillä. Mutta aika rauhallisesti ottivat toisensa. 

Tänä viikonloppuna saa onneksi rentoutua, ja vaan olla. On meillä kyllä muutamia suunnitelmiakin. Lauantaina lemmikki messuille, ja sunnuntaina tavastialla olisi joku kirpparijuttu. Huomenna pidetään leffailta. Rentoa viikonloppua siis tiedossa. Ja oi, ensi viikko on myöskin aika jees. Pari päivää töitä ja sitten kolmen päivän vapaa. Ensi tiistaina työt loppuu tasan viisi, ja siitä sitten raksua vastaan, hän on tatuoijalla silloin, saattaa kestää kuuteenkin. 

Huuto.netistä on taas tullu uusia tarjouksia. Tänään just joku on huutanut mun yhden adidas hupparin. Hinta on tällä hetkellä 7,50. Päälle tulee sitten ehkä viiden euron postimaksut. Ihan ok hinta tuollaiselle perushupparille. 


Tässä taas kuvia. 










Ja loppuun vielä tatuointi, joka tulee vähän muokattuna mulle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti