tiistai 11. syyskuuta 2012

Hymy Pyllyyn!



Tänään on ollut kyllä aika hassunlainen päivä, taas kerran. No ei nyt ihan aluksi naurattanut töissä tänään, eilenkin hissi vähän jumitteli. Tänään sinne jäi jumiin kaksi tyyppiä, ei samaan aikaan, vaan aamulla ja sitten iltapäivällä. Heh, nyt jo sille nauraakin, mutta olihan se pikkusen ärsyttävää kun hissi ei toiminut, piti raahata kaikenlaista toiseen kerrokseen. Ihan hyvin se päivä kuitenkin vierähti, ei pahoja ongelmia. Mua on alkanut vähän mietityttää, että onko mun työpaikka ihan varma mulle. Ei kukaan ole mitään sanonut.. se suurin pomo on ainakin ollut ihan tyytyväinen muhun. Joskus tulee kyllä pieniä mokia, että vahingossa unohtuu jotain, mut ei sen kummempaa, pari tyyppiä on sellasta jotka ei ihan osaa sanoa rakentavasti mitään palautetta, töksäyttävät vaan vähän ilkeästi. Sen takia oon alkanut vähän miettii, mutta noh, tää on varmasti aika turhaa... Ei mua pelota, että mä potkut saisin, olenhan mä jo kohta melkein vuoden ollut siellä töissä. Enkä usko, että kaupungilta nyt noin vain saisi potkuja, kun en ole tehnyt mitään super pahoja mokia.

Raksua näin sitten taas töiden jälkeen keskustassa.. Eilenkin tuli ekana siellä keskustassa nähtyä. Sieltä jatkettiin vähän shoppailemaan. K-Citymarket Ruoholahteen. Heh, siellä mä olin joskus vuosia sitten työssäoppimassa, mutta se loppuikin sitten siihen, että kyllästyin olemaan sielä. Työntekijät ei olleet ns. yhtä suurta perhettä. Kukaan ei oikein mua neuvonut kunnolla.

Mutta joo, löytyihän sieltä Citymarketista sitten shoppailemaan. Ostettiin molemmat uudet kengät. Vanhat on jo aika kuluneet, tuollaiset skeittikengät. Kesti vaan jotai 4-5kk:tta. Ostettiin siinä keväällä melkein samaan aikaan kullan kanssa kengät, ja nyt kummallakin aika kuluneet.

Tälläiset kengät ostin. Alennuksessa vieläpä.



Sitten ostin myös tälläisen suklaakakun. 
Vähän juhlittiin rakkaan kanssa.





Hyvää tuo kakku oli, vaikka tuollainen valmiskakku. Illalla katsottiin sitten salkkareita, jee. Olipas aikamoinen jakso. Aarokin palasi salkkareihin. Ja Severi ei muista edes ätiään enää.

Kulta on ollut taas tällä viikolla töissä. Leipiä se on täytellyt, ja salaattia pessyt. Tänäänkin se oli töissä, ja vielä huomisen päivän. Huomenna kuitenkin lähtee sitten tasan kaksi pois sieltä, menee tapaamaan jotain uuden työpaikan pomoa, ja sopii uudesta työstä. Se on joku huoltoasema juttu. Itse taisin muistaakseni hakea kesätöihin sinne kerran.

Itse pääsen niihin aikoihin kuin kulta on siellä Metsälässä päin. Taidan ehkä käydä kaupassa nopeasti ja sitten taas kotiin.. odottamaan kun ihana raksu palaa.

Tänään oli hassua, kun yksi bussikuski tokaisi, että lähtee kaljalle, kun tuli elielin aukiolle, ja lukitsi bussin, seuraavaa kuskia varten, eikä päästänyt meitä sisään. :D Naureskeli siinä vaan.
Telkkarista tuli hymy pyllyyn, keksin tuon otsikonkin siitä..

Tänään vielä hassutellaan raksun kanssa, kohta mennään lepäilemään, kun on taas aikainen aamu. Viikonloppua vietetään täällä Helsingissä taas. Varmaan mennään kissojen  yöhön tuonne Korkeasaareen, viime vuonna olin myös sielllä. Kavereiden bändi soitti siellä silloin, tänä vuonna en oikein niistä bändeistä tiedä, yks oli ainakin joku reggae-artisti.

Mutta juu viikonloppua tässä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti