torstai 26. syyskuuta 2013

Tatuonti ja kissapostaus.

Syyskuu on kulunut aika normaalisti. Ihan mukavat säät ollu, tai no, tässä parin viikon ajan se on tuntunut, että syksy se taas on tullut. Ohi menivät myös Korkeasaaren kissojen yöt. Tällä kertaa molemmat perjantait olin paikan päällä. Raksu oli tietty töissä. Näin Von Hertzen Brothersit, The Lieblings, Katri Ylander, yms yms. Yks hassu hippi tyylinen bändi oli 13.9. Kuviakin tuli napsittua. Mulla oli kummatkin viikonloput töitä, tuntuhan se vähän ärsyttävältä, mut kyllä niistä selvittiin.

Varma syksyn merkki on myös se, että Big Brother ohjelma on taas alkanut. Tällä kertaa Suomen ensimmäin julkkis big brother. Täytyy kyllä sanoa, että aika floppi tämä on ollut, ainakin asukas valintojen perusteella. Onhan siellä ollut muutama valopilkku. Oli tosi kivaa katsella, kun Andy oli talossa. Ja olihan sen jälkeen mun suosikki myös toi Frederik. Ehkä sen takia, kun se oli toiseksi kovin julkkis talossa. Nythän sielä ei oikein ketään niin isoa ole. Eikä ole myöskään saatu tilalle kovin isoja nimiä. No sehän nyt oli jo alusta lähtien selvää. Tähän mennessä sieltä jo poistunut noiden lisäksi Marianne. (pikku pissis), Teppo, ja Claudia. Häädetty talosta katsojaäänestyksessä on tällä hetkellä vain kaksi. Kai ja Susanna. Tilalle on tullut Susanna, tämä Sievisen exä. Esko Eerikäinen, BB-Niko... siis Saarinen. :D ja joku nevahöörd Matkaopas. :D

Mutta joo, mennäänpäs nyt  asiaan, eli tämän postauksen otsikkoon. Olen nimittäin varannut tatuointiajan. Tänään kävin sen varaamassa. Aikaisemmin raksuni yllätti, ja oli mennyt varaamaan oman aikansa  yhdessä Hakaniemen tatuointiliikkeessä, hän on suunnitellut sitä aika paljon, ja ehkä pienoinen yllätys oli hänelle, että siitä tuli niin monimutkainen tehtäväksi tatuoijalle, että siinä tekemisessä kestää se koko päivä, tai siis viisi tuntia. Ja hinta sen mukainen. Tuntitaksa on se 100€. Varausmaksu maksetaan varausta tehdessä ja se oli kuulemma ollut 50. Se hyvitetään siitä tatuointilaskussa, eli näin maksetaan toisella kertaa 450€ Noh, raksu joutuu kärsimään, hehheh. Vaikea uskoa, että se jaksaa olla kauan paikoillaan. Itse en tiedä jaksaisinko vaan istuskella siinä. Kummatkin otetaan muuten olkapäähän tatuointi. Mä otan sellasen nuottiavaimen, jossa on sydän sekä Peacemerkki. Mun tatuointi on aika helpohko tehdä. Siinä kestää vaan tunnin. Mun tatuointi maksaa 120€. Eli ihan ok hinta. Onneksi kävin tänään, sillä sain hyvän ajan, silloin kun mä oon "syyslomalla" niin silloin sain ajan. 21.10 mulla siis se aika on. klo 12. Olis vähän  vaikea muuten noita päiviä kalenteriin miettiä, kun mulla noi työajat vähän vaihtelee. Vähän paskaa tämmöinen, kun ei oo sellasta yhtä ja samaa vuoroo, ja ei tiedä koskaan kuin kolme viikkoo ennen nää työvuorot, mutta nyt kun mulla on toi loma ni silloin ehtii käydä ottamassa mustetta ihoonsa. :D Onneksi sain tuon ajan, ettei ollut niin viivettä. Laitan sen mun tatuointikuvan tänne loppuun sitten ainakin.

Toinen juttu onkin sitten se, että me ollaan mietitty, että otettais meille oma kisu. Raksu laittoi ilmoituksen, ja ollaan saatu muutamia vastauksiakin, että oltaisiin ottamassa/ostamassa kisua. No yksi vaihtoehto on Kirkkonummella sellanen kisu, se saataisiin ihan ilmaisiksi. Jännittäviä aikoja siis tulossa. No mutta taidan lopettaa tähän, ja laittaa loppuun vielä kuvia.


Tuollaista kuvaa ajattelin. Siitä tulee vähän erilainen kuin tämä alhaalla oleva. Vähän enemmän noita koukeroita, sillä nuottiavainkaan ei niin ihan suora ole. Tuossa tatuoinnissa tulee ilmi siis mun rakkaus musaan ja elämään yleensä. Ja sydän siihen myös siksi, että se on symboli tuosta mun raksusta. <3











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti