torstai 9. tammikuuta 2014

Synttärit tulossa.

Nyt kun joulusta on selvitty, niin tammikuukin jo kovaa vauhtia käynnissä. Ja sehän tietää sitä, että taas vanhennun vuodella. Nyt menee se maaginen 27.v ikä rikki. Toivottavasti ei käy vuoden aikana mulle mitään, että en lukeudu nuorina kuolleiden, 27.vuotiaitten kerhoon, kuten Kurt Cobain, yms muut muusikot jotka kuolivat nuorina.

Raksu ei kuulemma ole vielä ostanut mulle synttärilahjaa, mutta on menossa shoppailemaan, onhan tässä vielä aikaa, ja kun mä muutenkin olen töissä, ensiviikolla maanantain ja tiistain. Ja huomenna mulla onkin sitten muuta menoa.  12-18. Eli meen sitten tatuoitavaksi. Nyt on sitten tulossa vähän isompi kuva, kävin sitä tiistaina katsomassa, ja täytyy kyllä sanoa, että oli hieno. Pääkallo oli siinä tosi upea, ja sydänkuvioita ja jotain timanttejakin siinä kai oli. Oon säästänyt tässä jo rahaa ihan hyvin, tonni käteistä löytyy kirjekuoresta melkein, hah ei se nyt tonnia tule maksamaan, mutta onpas sitten rahaa kuluttaa vapaasti senkin jälkeen. Niin ja onhan se vuoden ensimmäinen palkkapäiväkin tulossa, juuri tiistaina. Hyvä synttärilahja, että palkkapäivä juuri ennen synttäreitä, ja sit vielä se, että mulla on vapaapäivä silloin. En tiedä onko se sitten sattumaa, vai onko pomo oikeasti katsonut, että on mun synttärit, ja antoi sitten vapaata. Epäilen vähän kyllä.

Mutta joo, vuosikin tuossa ehti sitten vaihtua. Oli vaihteeksi tosi kivaa olla uudenvuoden Stadissa. Ainakin viimeiset kolme vuotta oon ollu jossain muualla. Aaton olin vielä töissä, se päivä tuntui kyllä menevän nopeasti, vaikka vähän se ärsytti, että oli joutunut siihen viiden iltavuoroon. Duunin jälkeen nopeasti himaan, ja valmistautumaan iltaan. Raksu olikin ehtinyt käydä kaupassa jo, ja osti kaikkea mitä tarvitseekin, itse kävin kyllä vielä tuossa uudessa lähikaupassamme. Joka on aina auki klo 22 saakka. Oli myös jouluaattona, aika hassua. Aattona sitten tehtiin raksun kanssa itse perunasalaattia. Katseltiin kaikkia sarjoja ja leffoja sinne melkein yhteentoista, sen jälkeen lähdettiin ulos raketteja katselemaan. Juotiin vähän punaviiniä, kun olin ostanu sellasen kahden litran pikku pönikän.

Uudenvuodenpäivänä lähdettiinkin sitten Kouvolan suuntaan, vähän oudolta tuntui, kun oli kummiskin seuraavat päivät arkipäiviä, ja mulla vapaata. Perjantaina tultiin sitten takaisin, ja oli kyllä hieman outo olo, tuntui, että olisi ollut sunnuntai, ku jouduin olemaan viikonlopun töissä. Kyllä menee totaalisesti tämä viikkorytmi sekaisin tälläisestä, kun on välillä vapaata ja välillä ei. Joskus tää tuntuu aika masentavaltakin.

Viikonloppu meni kyllä nopeasti, vaikka olin töissä. Loppiaisena oli jo vähän kyllästynyt, ja laski päiviä, että koska on torstai. Nyt se on koittanut. Vähän helpottunut olo. Tosin nää vapaapäivätkin menee kyllä tosi nopeasti. Seuraavaksi voikin sitten venata niitä synttäreitä, kun siinä on sitten yksi päivä ladata akkuja taas viikonloppuun, kun ne on taas töitä sitten. Mutta helmikuussa taitaa olla ainakin enemmän viikonloppuvapaita.

Porukat lähti keskiviikkona aikaisin aamulla Kuubaan, ne jättivät sitten mun kisun, joka kyllä asuu yleensä Kouvolassa porukoilla, mutta me hoidetaan sitä aina välillä, nyt ne saa olla kahdestaan tuon meidän toisen kisun, Angelan kanssa. Hyrrä välillä kyllä mu

Kirjoitanpa sitten huomenna tai viikonloppuna lisää tuosta tatuoinnista.

Lopuksi kuvia menneistä päivistä.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti