perjantai 14. kesäkuuta 2013

Juhannusta kohti mennään.

Aikaa on kulunut viime postauksesta taas. Viimeksi kirjoittelin TV-ohjelmista. Ja nyt ovat jo uusinnatkin alkaneet. Iholla ohjelmaa ollaan nyt taas katseltu raksun kanssa. Muistakin sarjoista ovat jo alkaneet uusintakierrokset. Esimerkiksi taksi ja matkaoppaat. Salatut elämät alkaa maanantaina, en kyllä muista, että mitä noissa jaksoissa tapahtuu mitkä silloin viime syksynä väistyivät uusien salkkareiden tieltä. Nythän oli salkkarit jääneet aika dramaattisiin vaiheisiin taas. :D Saa nähdä miten Sepon, Helenan, Pepin, Sebastianin ja Sergein käy. Ei ne kaikki kyllä voi kuolla. Muuten menis ehkä mielenkiinto, kun Seppokin olisi jättänyt sarjan.

Nopeasti tämä kesäkuukin on kulunut. Alkukesä on ollut ihan lämmin ja mukava, nyt tosin on muutama päivä sadellut. Ihan hyvä se on välillä, että sataakin. Viikonlopuista en ole ehtinyt niin paljon nauttia, koska viime viikonlopunkin olin töissä. Tosin raksukin oli, että samaan aikaan meni nytkin. Tosin vapaat eivät ole osuneet samoihin päiviin. Mulla oli viime ma. ja raksulla oli sitten ti ja ke. Mulla on ollut aika paljon vaihtelua noissa työvuoroissa nytten, mikään ei ole oikein entisellään, miten oli suunniteltu työvuorot, vähän väliä pomo tulee kysymään, että voisitko tullakin tällöin töihin, ja muutetaan vähän sun vapaita. Onhan se ihan jees nyt kun jälkeenpäin ajattelee. Nyt olen pelkästään varastovuoroissa vähän aikaa. Yksi työkaveri on sairaslomalla, yllättäen taas jättäytyi pois, niin eiköhän siinä kaikki sitten mene ihan sekaisin. Aluksi mulla piti olla töitä nyt koko viikonloppu, mutta alkuviikosta pomo sanoi, että saat vapaaksi, kun oon tuuraamassa sitä toista tyyppiä, ja mulla olisi ollut ma. ja ti. vapaata, mutta nyt ne siirtyi viikonlopulle. No yllättäen tulikin mutkia matkaan, mun kanssa viikonloppuna olis ollut yksi tulokas.. kesätyöntekijä, ja mun tilalle ei sitten ollu oikein vaihtoehtoja, Seuresta olis ehkä otettu, mutta ei se olis ollu ihan niin järkevää, kun muutama homma on sellainen, että siinä tarvii osaamista enemmän. Joten nyt olen menossa huomenna töihin. Aamuvuoro onneksi.. kyllä se ihan nopeasti menee. Mukavasti tuli kiittelyjä, kun sanoin, että voin tulla lauantaina. Jos mulla olis ollu vielä sunnuntaina töitä, niin silloin se olisi 11 päivän työputki. Sellaista ei kai lain mukaan saa pistää, niin mulle oli pakko antaa se sunnuntai vapaaksi. Kuulemma tuleva viikko on vähä paha, että ei voi viikolla antaa vapaata, saan sen sitten juhannusviikon jälkeen maanantaiksi. Ihan mukava se on niinkin.

Meille on siis tullut muutamia kesätyöntekijöitä. Ensimmäinen tuli jo huhti-toukokuussa. Ihan mukava tyttö, hoitaa ruokasalia  tällä hetkellä. Sitten on ruokapalvelutyöntekijöitä muutama, tiskissä on juuri mun kanssa siis huomenna yksi poika. Sen kanssa on tullut höpöiltyä. Lukiossa tällä hetkellä oleva, ei vielä ihan 18.v :D

Tällä viikolla tuli käytyä Radio aallon Helsinkipäivän konsertissa. Haloo Helsinki oli kyllä tosi hyvä! Muuta ei sitten jäätykään kuuntelee, alkoi sataa melkein sen jälkeen, ja olin tullut suoraan töistäkin, ni ei viitsinyt kovin pitkäksi jäädä. Jälkeenpäin kuulin, että järjestyksenvalvojat oli vähän ollu liian tarkkoja työssään. Eivät päästäneet joitakin lapsiperheitä sisään, kun heillä oli karkkia repuissaan, ja eivät suostuneet heittää niitä pois, tai jotain. Kyllä siellä olikin jonoa sinne sisäänpääsyyn, joten ei kiinnostanutkaan edes mennä sisään.

Hassua, viime aikoina oon töissä kuunnellut taas paljon ylex:ää ja monta kertaa oon miettiny, että mitäs mitäs. Onko tämä The Crashiä? Mutta eipä se bändi ole tekemässä paluuta. Vaan asialla on Studio Killers niminen homma. Julkisuudessa ei ole ollut tietoja jäsenten henkilöllisyydestä, mutta taitelijanimellä Chubby Cherry esiintyvä laulaja, epäillään olevan juuri Teemu Brunila. Aika varmasti se on hän. Studio Killers on kyllä joka paikassa tällä hetkellä kova sana. Videotakin on katseltu kuulemma yli 10 miljoonaa kertaa. Onhan sitä spekuloitu aika monessakin paikassa kuka tuo laulaja on, mutta kuulostaa kyllä niin Teemulta.

Lauri Ylönen on sitten taas vaihtanut taiteilijanimeään, ja on tällä hetkellä Amanda. Uusi videokin on ilmestynyt, ja on kyllä todella todella hyvä. Biisikin ihan tarttuva.



Oon tässä miettinyt, että jos perustaisin taas uuden blogin. Sellaisen missä kirjoittaisin eri  baareista ja ravintoloista missä oon käynyt, ottaisin kuvia sisältä, ja kuvailisin baarin tyyliä. Se tuntuisi mielenkiintoiselta. Sivut on vielä vähän mietinnässä, että minkälainen tulisi, mutta ehkä jossain vaiheessa.

Lopuksi vielä kuvia.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti