perjantai 20. joulukuuta 2013

Neljä yötä jouluun.

En ole joulukuussa ehtinyt tässä kovin paljon kirjoitellut. Viimeksi itsenäisyyspäivän jälkimainingeissa. Joulunodotus on ollut mukavaa. Paljon jännitystä ja lahjojen hankintaa. Olen ostanut paljon lahjoja rakkaalleni. Saa nähdä pitääkö hän niistä. Viikot on kyllä mennyt todella nopeasti eteenpäin. Tuntuu, että vastahan mä olin viikon pituisella syyslomalla ja otin tatuoinnin. Nythän mulla on se uusi tatuointiaika varattu jo. Tammikuun kymmenes. Vielä en ole nähnyt sitä kuvaa, ehkä ei ole edes vielä piirretty, mutta sen sitten näkee.

Me ollaan raksun kanssa leivottu torttuja, pipareita, yms. Skotlantilaista viskikakkuakin tein. Nyt en ole tehnyt viikonlopputöitä vähään aikaan. Se on ollut mukavaa. On voinut olla ihan rauhassa viikonloput. Onhan sitä tullut käytyä myös joulumarkkinoita katselemassa, mutta ei kyllä ole mitään ostettavaa ollut
Meillä on täällä mukavan jouluista jo. Itselläni vähän kyllä hidastaa se, että joudun töihin jouluksi, nooh eihän se niin haittaa, mutta eiköhän se joulu siitä mene. Uutenavuotena olen onneksi vapaalla. Saa nähdä monelta olen töistä pääsemässä aattona, normaalisti oisin varmaan tiskaamassa, mutta varastossa taitaa olla aika kiirettä silloin, joten mut varmaan pistetään sinne. En kyllä olisi yhtään pahoillani siitä, jos näin kävisi.

Eilen sitten tapahtui vähän paska homma. Mun Nokia Lumiani tippui kaupan lattialle, ja näyttöön tuli vähän säröjä. En saanut sitten kännykkää enää päälle. Tuli sellanen fiilis, että ei juma. Nyt on pakko hankkia uusi luuri ja äkkiä. Muutenkin olin just kotimatkalla, ja raksu odotteli mua kotiin, kun olin ostelemassa vielä viimeisiä joululahjoja. Tuli sitten hommattua itsellenikin joululahja. Eli Iphone 4s tuli ostettua. Nyt pystyn sitten pelailee sitä Candy Crushia. yms muita hassuja pelejä. Raksukin innostui Iphonesta, ehkä meinaa ostaa itsellekkin. Kyllä toi Nokia Lumia muutenkin on vähän huonompi, kun toiminnot ei niin hyviä mun mielestä kuin tässä Iphone.


Ensi maanantai tulee olemaan kiireinen päivä. Luultavasti mulla saattaa mennä johonkin viiteen saakka kun pääsen, sen jälkeen tiedossa olisi reissu Espooseen, käydään raksun sukulaisilla. Hahah, nyt näen sitten ne mistä se on puhunu jonkun verran, vinoilevaankin sävyy, voi elämä jos repeenkin kun näen sen "talon isännän" se kuulemma näyttää vähän siltä Olli Santaselta The Joulukalenterista. Sitten raksu sanoi kerran, et se ei kestä niitä montaa päivää, ja niinhän siinä viime vuonna kävi, että se tuli sieltä pois joulupäivänä, vaikka sanoi mulle ihan muuta,  Mutta joo, hauskaa siitä Espoon vierailusta varmasti tulee, ainakin mulle, ainahan mä oon kaikelle nauramassa. :DD Saa nähdä saanko mä keneltäkään tässä enää mitään lahjoja, on tainnut jo lahjamäärä olla se mitä nyt on. :p

Tänään saatiin töistä pieni lahjakassi, ja sellaisen pienen kortin. Hyvän joulun toivotuksen, ja pientä positiivista palautetta oli kirjoitettu mulle siinä joulukortissa. Olen rauhallinen ja tarkka. En turhia hötkyile. Ihan kivasti siis kehuja tullut ja hyvää palautetta töistä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti