sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Euroviisuja sekä sitä toista kisahuumaa,



Euroviisu kisaherkut.








Tänä viikonloppuna ollut sitten jännät paikat monessakin mielessä. Oli euroviisut ja lätkän loppupelit. Eipä Suomella mennyt kovin kaksisesti nämä skabailut. Ei mulla suuria odotuksia kyllä niin ollutkaan, varsinkaan euroviisuissa. Kristan biisi on minusta todella huono ja ärsyttävä. Joten ei ollut suuri yllätys, että Suomi sijoittui viisuissa kolmanneksi viimeiseksi. Pisteitä tuli muistaakseni kolmetoista. No, hyvä että muutama pojo sieltä tuli. Euroviisuvoitto meni Tanskaan. Ei se paskempi biisi ollutkaan. Mun lemppareihin kuului, mutta ei ykkösuosikki. Kreikka, Unkari, Armenia olivat sellasia mulle. Oli myös aika paljon samantekevää eurohumppaa, tuo Kristan biisi kyllä valitettavasti kuuluu siihen. No saa nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Siihen asti kuunnellaan taas sitten näitä vanhoja viisuja. Oi, että yksi päivä katselin kaikkia hassuja vanhoja viisuja. Hah, Riki Sorsan viisu oli kyllä yksi hauskin ikinä. !



No joo, mennäänpäs seuraavaksi jääkiekon pariin. Ei tänä vuonna tullut kuin neljäs sija. Ennen viikonloppua fiilis oli vielä aika katossa. Toisaalta mietitytti, että saako ne sitä kiekkoa sinne maaliin, eipä sitä saatu ruotsin maaliin laitettua. Itse ehdin nähdä kokonaisuudessaan vaan kolmannen erän. Töissä tuli taas oltua, kuuntelin radiosta ekan ja osan toisesta erästä, silloin lähdin nopeasti jo kotiinpäin. Vähän ärsytti olla iltavuorossa,  noh, mutta peli oli jo oikeastaan ohi kolmannessa erässä,  ei saatu maalin maalia. Suomen piti tyytyä sitten pronssipeliin, joka tänään jo pelattiinkin, nelossija näistä kisoista sitten tuli, kovan taistelun jälkeen. Eka erä taisi päättyä 0-2 USA:lle. Vasta kolmannessa Suomi sai maalihanat auki. Hyviä paikkoja olikin vielä kolmannen erän lopussakin, voittaa koko peliä, mutta paikkoja ei sitten käytetty, jatkoajallakaan. Rankkareilla tuli sitten ratkaisu, voitto oli myös suomella jo lähellä, mutta maalia ei saatu tilanteessa, jossa kolmas vetäjä olisi ratkaissut, taisi olla Granlund se, joka epäonnistui, ainakin Kontiola oli epäonninen, mutta Janne Pesonen oli ainoa joka teki rankkareissa maalin. Ei sitten mitalia tullut. No katsotaan taas vuoden päästä.

Toukokuukin tuntuu liitävän niin nopeasti ohitse, kuten viime postauksessa jo mainitsinkin. Tuntuu, että kesäkuu se vaan jo tulee, ja kesä on nytkin täällä. Hassua, että yksi työkaveri on jo lomilla. Sen jälkeen kun hän palaa, niin hänelle tulee leikkaus, joten pitkä sairasloma kuulemma tulee. Välillä toivois itsellekin pitkää lomaa, mutta joo. en mä nyt mitään sairaslomaa halua. On ollut kyllä tää viikko todella pitkä, tai no ainakin tuntunut siltä. Ollut kipeä olo. Kurkku kipeä, ja nenä tukossa. Silti oon ollut töissä koko viikon, jotenkin päivällä sitä kurkkuakipua ei edes tunne, vaikuttaa ihan ihmeelliseltä, kun huono fiilis tulee aamuisin ennen kuin lähden tai iltaisin. Toivottavasti tää flunssa lähtee tällä viikolla. Yksi lepopäivä olis tiistai mulla. Loput sitten olis työpäiviä. Eli kuusipäiväinen työviikko. Äh, mitenköhän tänkin viikon oikein jaksaa. Raksulla olis ensi viikolla 4 pvä. vapaata. Alkaen perjantaista, ja loppuu sitten maanantaina. Eli tiistaina se töihin sitten. Mulla onneksi myös viikonlopun jälkeen tuo maanantai. No kai mä sen jotenkin kestän, ajattelen vaan sitten seuraavaa viikonloppuvapaata, tuo 1.6 alkava viikonloppu on mulla vapaa, meen töihin siitä seuraavan kerran sitten vasta tiistaina, eli kolme päivää vapaata silloin. Vähän tylsää, kun raksulla töitä, menee siis aika ristiin taas nää viikonloput, ei päästä minnekkään siis lähtemään, kun mä en ainakaan yksin viitsisi lähteä, esim Kouvolaan. On sellainen fiilis aina, et tahtoo päästä tuon ihanan raksusen viekkuun joka ilta nukkumaan.

Huomenna raksulla on aikainen aamu. Joutuu herää jo klo 4. Mä varmaan nukun vielä muutaman tunnin sen jälkeen kun hän lähtee, joskus kasilta mun pitäisi töihin lähteä. Ihan mukava päivä tiedossa, tiistai sitten vapaa. Huomenna tulisi mun broidi ja sen uusi tyttöystävä käymään, ne on lähdössä tiistaina Latviaan, en ole tuota tyttöä vielä koskaan tavannut, mutta kuulin, että meillä on yhteinen kaveri, facebookissa mun yks frendi tuli höpöttää jotai, että veljeni seurustelee kuulemma hänen kaverinsa kanssa. :D hassut jutut taas.


Sain tuossa myytyä tuon Nokia Lumian, joka oli mulla ylimääräinen. Siitä tuli huutonetissä 4 huutoa, Voittava huuto oli 135 €. Eipä tarvinnut tällä kertaa laittaa pakettia postiin. Huutaja kävi noutamassa puhelimen ja maksoi käteisellä. Nytpä mulla on säästössä taas mukavasti rahaa. Kohta jo 500 € säästänyt.




Tälläinen salaatti-annos löytyi Wraps & Roll Cafesta.







Täytettyjä kesäkurpitsoja sekä tomaatti.



Uusi viiden euron seteli.









Sunnuntain perunapizzaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti