keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Ihanat puolitoista vuotta raksun kanssa!





Muutama hassu kuvanen tuohon ensiksi. Työviikko on alkanut ihan mukavasti. Viikonloppu töiden jälkeen mulla olikin maanantai vapaana, en ajatellut silloin oikein mitään tehdä, aamulla heräilin siinä puoli ysin maissa. Raksu lähti joskus puoli kympiltä eteenpäin, kävi laittamassa yhden paketin postiin ennen töihiin menoa. Mä siinä sitten kotona katselin sarjoja, kunnes yhtäkkiä mun hassu kaverini soitteleekin, että haluisko nähdä. No lähdin sitten käymään. Tapasin kaverini tsemppi pubissa, oli kyllä aika hassumainen paikka. Muistan käyneeni siellä joskus aikaisemminkin, sisustuksesta tulee aika kotoisa fiilis, ei tuo kuitenkaan mikään räkälä ole, vaikka jotkut niin sanoisikin. Enemmänkin tulee mieleen vanhanaikainen kotikahvila. Tuon omistajahan on Remu Aaltosen äiti, ja sen mies Rami. Ramihan tuolla tiskillä olikin. Jotenkin muistan tuon tyypin aikasemmalta vuosilta, kun taidettiin Heikin kanssa käydä. Selailin tuossa myös noita tsemppi pubin kotisivuja. http://koti.mbnet.fi/tsemppi/ hassut sivut.

Mä otin muutamia kuvia sieltä, vessassa oli hassu teksti.






Raksukin tuli sinne sitten myöhemmin, tai siis mä sen hain paikalle tuosta kallion vaasankadulta, alkoi muuten juuri satelemaan lunta aika paljonkin, oli hassunnäköistä ulkona, nopeasti se sade sitten kyllä loppui, oltiinkin sitten jo sisällä kun lumen tulo tyrehtyi. Meidän kanssaan höpisi yksi tyyppi, se oli sen mun kaverin tuttuja. Kyseli kaikenlaista meiltä, yms.

Tiistaina olikin mielenkiintoinen työpäivä, jo maanantai päivällä mulle soitettiin töistä, että vuoro olisi vaihtunut, ja joutuisin menee sellaiseen vuoroon, missä joutuu vaihtamaan paikkaa kesken päivää, eli toiseen keittiöön, no ainakin lähempänä keskustaa se paikka, Ruoholahdessa. Nopeasti kävelin sitten Kamppiin tuolta keittiöstä kun pääsin pois. Ihan ok päivä, tiskailin ja olin välillä kassalla. Tänään keskiviikkona olin siellä myös. Huomenna onneksi ihan normi päivä tuolla mun vakiotyöpaikassa. Seitsemäksi töihin ja puoli kolmelta pois. Helppo päivä.

Tiistaina oli sitten taas yhdeksäs päivä ja se oli sitten meidän puolitoistavuotispäivä yhdessä. Todella nopeasti aika menee, syksyllä jo kaksi ihanaa vuotta yhdessä tuon hassutuksen kanssa.




Mä olen tosi onnellinen siitä, että tuo keijukainen jaksaa mua joka päivä. Ihanaa on, ja tuntuu välillä niin hassulta, ja oudolta jos mulla on vapaapäivä ja raksu on töissä, tuntuu et on toisesta ihmisestä niin kova riippuvuus välillä. Ensi viikonloppuna tulee olemaan vähän sellainen fiilis, varsinkin perjantaina outo fiilis, kun en näe häntä koko päivänä, vasta illalla joskus 21-22 näen. Koska hän on ollut Korkeasaaren koulutuksessa, koulutus jatkuu myös seuraavana päivänä 9-14. Enpä ole ihmeempiä suunnitelmia tehnyt tuoksi ajaksi. Mutta joo, varmasti mennään perjantaina suht aikaisin nukkumaan kun raksu tulee heräilee aikaisin. En kyllä viitsi kokopäivää nukkua, kun silloin tuntuisi, että päivä menisi ihan kokonaan hukkaan, voisin vaikka lähteä liikkumaan ulos jos on hyvä sää, ei täällä sisällä jaksa ainakaan homehtua yksin.

Seuraava viikkokin on mulla nelipäiväinen työviikko. Keskiviikko on vapaa ensi viikolla, jes jes... sitten ei olisikaan kuin kaksi päivää, niin olisi se mun pikku loma. Ja viikonloppuna vielä Michael Monroen keikka, jota innoissani odotan.





Tuli tuossa yksi päivä kuunneltua pitkästä aikaa Kirkaa, ja englannin kielisiä biisejä. Oi, että ne kuulostivat hyvältä, silleen kun ei ole vähään aikaan sitä kuunnellut. "Aika sukkahousuheviä" Sekin tehnyt.  :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti