keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Jonkunlainen haaste tämä kai on.


Huomasin jonkun tälläisen haasteen, ajattelin nyt kokeilla, mutta en ole varma jaksanko joka päivä tänne jotain kuvia postailla. Ehkä, ehkä en. Ja kuvaan sellaista, joita mulle tulee mieleen tuosta päivän jutusta, en välttämättä ihan kuvaile niitä juttuja mitä tuo suomeksi tarkoittaa.  Tai mitä itse mietin siitä sanasta. Joten mielenkiintoista tulee olemaan.

Tänään on jo kolmas päivä, joten tässä tulee ensimmäiset kuvat.

1.




2.


3.



Siinä oli kaikkien kolmen päivän kuvia. Saa nähdä tuleeko huomenna kuvia, sillä pitäisi kuvata jotain mitä tapahtuisi minulle huomenna, enkä tietty kokopäivää ole kameran kanssa. No siitä tulee taas mun näköinen kuva, itseasiassa, jokainen kuva minkä sitä kameralla kuvaa, on juuri sitä mitä juuri sinä päivänä tapahtuu, oli se sitten jotain pientä tai suurta.

No, mutta mennäänpäs tähän päivään. Vielä aamullakaan raksuni ei tiennyt/muistanut, että mulla on vapaapäivä, mutta tein pienen huijauksen, joka hieman epäonnistui, olin laittanut herätyksen johonkin seiskan aikaan, ihan huvikseni. No heräsin siinä sitten nopeasti, ja sanoin, että voi ei.. mä myöhästyin töistä. No siinä annoin aamuhalit nopeasti, ja mukamas nappasin kaikki vaatteeni nopeasti eteiseen ja tein aamupuuhat ennätysajassa. Lopuksi sanoi, että heippa rakas kulta, vietä mukava päivä töissä. Avasin ulkooven, ja paiskasin oven kiinni, olin eteisessä vaan hiljaa, enkä lähtenyt mihinkään, no vähän aikaa kesti, kuin kulta tuli siihen eteiseen ja ihmetteli, ja sit sanoinkin, että hahhaa, ei mulla tänään ole töitä, mulla on vapaapäivä. Sitten nukuttiin raksun kanssa vielä noin puoli tuntia, ennenkuin se heräsi, mäkin nousin melkein sen jälkeen. Raksu teki mulle ihanan aamupalan, leivän, juustolla ja kurkuilla. Ja sitten vielä glögiä johon se tiputti muutaman mustaherukkapastillin, oi että, se on niin hassun makuista, kun tiputtaa sellaisia pastilleja. Nii joo kyllä, raksun kanssa ostellaan vielä glögiä, kaupoissa myydään todella halvalla tähän aikaan niitä. Kampin K-supermarketissa oli 0,20 € yksi tölkki.

Iltapäivällä kävin sitten taas hassussa baarissa, tällä kertaa syömässä. Sen ihme pizzan, mistä se on niin paljon mulle höpissyt, oli se kyllä tosi hyvää, mutta pientä parantamisen varaa kyllä oli. Pizzaan   kuului tuoretta pinaatin lehteä, auringonkuivattua tomaattia, munakoisoa, vähän valkosipulia pinnalle. Oli maistamisen arvoista, mutta ei niiin hyvää, että olisin valmis maksamaan siitä ylihintaista, mitä se on nyt miettimässä siitä, no ehkä siihen sitten tulis vähän enemmän täytettäkin, mutta joo, tämä huono puoli siinä pizzassa oli se, että aurinkokuivattu tomaatti oli todella kovaa siinä, kun tietty se varmaan samalla oli paistettu siinä ihan saman ajan. Varmaan tämä on makukysymys, joku voi tykätäkin siitä, mutta muuten pizza sai todella hyvän arvosanan 9.



Iltapäivällä sitten tuli vähän kuvailtua Kalliossa, ja hassuiltua, rakkaani tuli töistä siinä puoli neljältä mua vastaan Kallioon, käytiin siinä yksillä ja sitten skumpalla, tuolla ylhäällä siitä onkin kuva niistä laseista. Kustaa vaasasta saa 2,50 € skumppalasin. Koko pullon saisi 20€

Tiedättekö muuten sellaisesesta palvelusta/sovelluksesta kuin www.yamii.fi mulle tänään ehdoteltiin tuota siinä hassussa baarissa, mutta se omistaja ei oikein sitä ymmärtänyt kun sanoin, että tuo palvelu ei ole vielä valmis windows puhelimille. No saapa nähdä, saadaanko sitä koskaan, mutta ainakin saan tiedon kun se valmistuu, laitoin nimittäin sähköpostiosoitteen tohon palveluun, ni ne lähettää viestin sitten. Mutta, laittakaas kommentteja palvelusta, jos olette käyttäneet ko. sovellusta.

Kokonaisuudessaan hyvä päivä ollut, eilen tuli tosiaan tilattua liput myös sinne Monroen keikalle, odotan kyllä sitä keikkaa taas niin innoissani. Ensi lauantaina mennään taas varmaan keikalle. Lepakkomieheen kallioon, siellä olisi mm. Esa Kotilainen, no en mä nyt sen viimeaikaisia musiikkitekeleitä ole kuunnellut, mutta olihan se wigwamissa. Varmaan joitakin Kouvola tuttuja on yleisössä, mutta jeps, vähän tylsää olla kyllä töissä silloin koko viikonloppu. Mutta onneksi mulla ei ole koskaan yövuoroja sentään tässä duunissa.








Tässä on Viva la Vida. Kalliossa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti