perjantai 26. lokakuuta 2012

Netflixin kokeilua ja viikonloppuhassuilua.



Ihan ok viikko kaikinpuolin ollut. Raksulla ollut vähän tylsä viikko, kun ei ole päässyt töihin tällä viikolla, kun ei ole soitettu, mutta ollaan me sitten aina illalla vietetty ihania hetkiä kahdestaan. Saa nähdä meneekö hän lauantaina töihin, sen näkee sitten huomenna, soittaako kukaan sille sitten. No oli miten oli, niin kyllä me aina keksitään viikonloppu tekemistä, oli sillä töitä tai ei. Aluksi oli ajatus, että käytäis Kouvolassa, mut ei me varmaan sitten jaksetakaan. Ensi viikolla sitten olisi se meidän matka, Italiaan. Keskiviikkona töiden jälkeen nopeasti lentokentälle sitten.

Mutta joo, eilen oli vähän hassua ohjelmaa töiden jälkeen. Tietty keskustaan sitten heti, raksua näkee. Sitä ennen olin soittanu mun broidille, ku se oli aikasemmin soittanu mulle, kun mä laitoin edellisenä päivänä sille viestin, no se olikin hengailemassa keskustassa. Vähän aikaa siinä stockan lähellä juteltiin ja seisoskeltiin, mutta päätettiin lähteä vielä käymään kalliossa jossain baarissa, no minnekkäs muuallekkaan sitten eksyttiin kuin meidän vakkaripaikkaan. Siellä se hassu omistaja taas hassuili, pistin siellä sitten spotifysta soimaa aerosmith:ä. Olisin laittanu AC/DC:tä mutta spotify:ssä ei ole ko. bändiä. Mentiinkin sitten lopulta käymään sillä mun entisellä "kämppiksellä" Broidihan siellä nyt muutaman päivän jo ollut yötä, tänään tai huomenna se lähtee Kouvolaan. Siellä sitten juotiin sen tekemää kotiviiniä. Oli kyllä mukavannäköinen yksiö. Keittiö oli kyllä todella siisti, ja myös hassuja juttuja siellä oli. Esim. ikkunapöydällä oli kissaviinipullokokoelma. Oli hienon näköistä, ku niitä oli niin monta, kaikkia eri värejä. Pelattiin yks uno-peli, ja sitten lähdettiin takas sinne samaan paikkaan. Söin siellä pizzankin, soijarouhe-oliivi-fetaa. Raksu otti tavallisen vegepizzan. Sekin näytti todella hyvältä. Jonkun aikaa siellä höpsöiltiin. Ähh, mutta oli aika ärsyttävä fiilis, ku mun toisesta silmästä alko vähän vuotaa, joskus kun tuulee ulkona ja muutenkin oon huomannu välillä, et punottaa silmä. Joskus ysin jälkeen me sitten lähdettiin raksun kanssa sieltä pois. Katsottiin kotona vielä Laiva ja taksi sarjat, sitten nukkumaan. Hyvin mä torstai-aamuna heräilin, paremmin kun jopa tänään, tästä päivästä kerron tässä just...



Oi, että.. Nyt on saatu myös Helsinkiin ensilumi. Oli aamulla ihanaa, kun maa oli valkoisena, paitsi että mieli ei ollut yhtä mukava. Vähän masensi, kun oli kaikkialla niin pimeää, vaikka maa oli valkoisenaan. Olisin vielä halunnut jäädä raksun viekkuun nukkumaan, ja vähät välittää mistään töistä. Mutta joo, oli sitten pakko ponkaista pystyyn, kun herätyskello oli soimassa. Tietenkin olin jo heräillyt muutaman kerran ennen sitä herätystä. Ensimmäistä kertaa joskus neljän jälkeen, silloin kävin juomassa vettä, ja katsoin ikkunasta ulos. Silloin ei vielä ollut lunta satanut, tämän jälkeen menin vielä noin pariksi tunniksi nukkumaan rakkaani viereen, mutta noh.. sehän meni todella nopeasti. Oli taas sellainen fiilis, että ähhh. nytkö jo kello on noin paljon. Jotenkin sitä kyllä nopeasti herää, vaikka olisi niin kivaa ja ihanaa jäädä siihen vain edelleen nukkumaan kun kello soi, mutta ajattelin, että pakko kai se on. Joskus ajattelin kyllä, että ähh. on todella huono olo, varsinkin kun on ollut pientä nuhaa liikkeellä, ni mietin välillä et jos jäis himaan. Mutta ähh, duunissa en ole vielä oikeasti tehnyt tuota,  vaan olen ollut kipeä,  koulussa joskus tuli tehtyä vaan sitä, ettei jaksanut herätä kouluun, ni jäi sitten himaan, ilman kummempia omantunnon tuskia.

Kun kävelin bussipysäkille, niin olo oli vieläkin suhteellisen masentava. Ajattelin kokoajan, että kuinka pitkä tästä päivästä tuleekin, kun mulla oli vielä päivässä sellanen pidennys, että jouduin olee vähän yliaikaa, kuin yleensä tässä vuorossa. Olisin halunnut ulkoilla, ja hassuilla kun luntakin oli aamulla sadellut, raksu kävi sitten kuvailemassa yksinään. Aamupäivä tuntui kyllä niin hitaasti matelevan, että olin kuolla tylsyyteen, olihan mulla jonkun verran hommaa, mutta sillee aika verkkaisesti tuntui kaikki menevän. Iltapäivällä vähän helpottui, sitten alkoi jo olemaan hyvä fiilis, kun mielessä oli kokoajan, että kohta mä pääsen, ja kohta se viikonloppu on.

Ei olla vielä suunniteltu viikonloppua, mutta ainakin täälä Stadissa ollaan, ei lähdetä minnekään pois ainakaan. Varmaan nukutaan pitkään, kun ei sillä raksulla ollutkaan huomenna töitä. Ei tullut yhteydenottoa keltään töistä. Saapa nähdä ensi viikosta, oikeastaan vaan kaksi päivää sillä olis nyt mahdollisia työpäiviä, lasken pois ainakin maanantain, koska tuskin ne soittas viikonloppuna, että tarvis maanantaiksi, olisi ne tänään jo soittanut. Mutta niin, loppuviikosta ollaanki jo Italiassa. On se raksu etsinyt jo uusia töitä, se kyllä kannattaa, kun häntä on vaivannut tuo jo pitkään, että ei ole joka päivä töitä.

FB:sssä juttelin yhden kaverin kanssa, ja puheeksi tuli tuo uusi leffa/tv-sarja palvelu. Netflix. Luulin, etten voi ottaa tuota netflixiä käyttöön, koska mulla ei ole visa-korttia, mutta joo, onhan mulla visa-electron. Ja se kortti käy ihan hyvin myös, mulla ei ole ollut vain verkkopankissa päällä tuo juttu, että voisi internetistä ostaa kortilla. En ole ennen huomannutkaan tuollaista juttua. Että sen voi laittaa tuolla lailla, joten meninpä sitten kokeilee. Olin jo aikasemmin rekisteröitynyt. Nyt olen sitten tutustunut tuohon tarjontaan, ja kyllä se minun mielestäni vaikuttaa hyvältä. Monet sanoivat silloin viikko sitten kun tuo suomeen saapui, niin että huono on tarjonta. No kyllä mulle ainakin löytyy kaikenlaista. Dexteriä, klassikkoleffoja, Buffy vampyyrintappaja  sarja, As if, Hells Kitchen, Yks hassu leipomisohjelma yms yms. Tässä just samalla dexteriä katselen,. Ostin tuossa ennen kesällä  Dexterin ykköskauden, en oo kyllä pahemmin ehtinyt sitä seurata. Niin ,nyt ainakin ehdin, kun voin laittaa pyörimään sen vaan netistä, ajattelin myydä ton mun dexter dvd:n, kun nyt tuolla netflixissä on sarjan 4.tuotantokautta. Oon mä kyllä katsonut jotain tuotantokausia, mutta en nyt enää muista niistä kovin paljoa. Kohta katsotaan varmaan joku leffa raksun kanssa.

Ehdin myös kuvailemaan päivällä, kun kävin ulkona, samalla kun muutama juttu piti toimittaa töissä. Niin pääsin uloskin. Joten pitihän vähän kuvailla.
,








Tuollaistapa tässä ollut. Nyt lähdenkin tästä taas leffailemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti