maanantai 22. lokakuuta 2012

Raksun kanssa hengailua syksyisessä Helsingissä.

Viikonloppu oli ja meni. Mutta taas kerran oli kyllä todella rentouttava viikonloppu. Perjantaina oli niin hyvä fiilis töiden jälkeen, kun olin saanut kaikki työt tehtyä, ja siivoilin työpistettä. Tosin ei nyt niin siistiksi olisi tarvinnut kaikkea laittaa, kun taas maanantaina minä olin se, joka siihen ensimmäiseksi tuli. Töiden jälkeen kiiruhdin nopeasti kotiin, kun oli tullut niin ikävä raksua. Katsottiin siinä sitten matkaoppaat dvd:tä, ja kissa nukkui sitten taas, yllätys yllätys, meidän sängyssä. No, sillä oli sitten täällä olo loppumassa, kun porukat tuli hakemaan sen takaisin. Vähän ärsyttävää, kun mutsi tuli, ja jäi vielä yöksi. No ei se onneksi kauaa siinä meidän kanssa höpöilly, mutta se lähti sitten la. jonnekkin messuille. Raksulla oli työpäivä taas lauantai, herättiin siinä 4.30. Nousin heti pystyyn kun raksukin, hän lähti vessaan ja mä säntäsin keittiöön, hih yllätin sen taas ja tein sille voileivän. Se ei varmaan uskonut, että mä tekisin sille aamuleivän.

Viiden jälkeen hän lähti sitten tallustelemaan ulos, pimeässä lauantai aamussa. Varmaan oli vielä jonkun verran ihmisiä jotka olivat olleet ryyppäämässä. Noihin aikoihin lähtee se eka metrokin liikkeelle, joten metrossa varmasti ollu taas hauskaa kuunnella kännisiä tyyppejä. Itse nukkuilin vielä jonkun aikaa.. En nyt kovin syvässä unessa. Heräilin välillä laittamaan rakkaalleni viestejä. Heräilin ja tein aamutoimia siinä, ja sitten ajattelin, että voisi lähteä keskustaan. Ensimmäiseksi menin Kamppiin, bussilla 41. Matkalla katselin, kuinka syksyistä on tässä viikonloppussa. Ei nyt ihan satanut, mutta aika lähellä oli. Maassa oli paljon lehtiä jokapuolella. Kävin vähän kaikkialla kiertelemässä.. Ruohonjuuressa, Cybershopissa, Luomu maatilatorilla, sieltä ostin leipää. Tigerissa myös kävin, kaikkea pientä katselemassa. 

Sen jälkeen lähdinkin tuonne Hakaniemeen, hieman jo valmiiksi kun raksu pääsisi töistä, ehdin siellä jonkun aikaa olemaan, kun huomaan, että raksu on laittanutkin viestiä, ja onkin jo päässyt. Olipas sillä sitten lyhyt päivä mietin. No, katselin siinä torilla, että näkyisköhän sitä tässä missään, mutta kirjoittelin sille, että mä olenkin jo täällä. Sepä oli jo ehtinyt siinä viestissä vinoilla, että "et sä varmaan ees jaksa tulla mua vastaan mihkään" Sepä ei ajatellu, että mä olin jo Hakaniemessä. 

Lopulta lähdettiin tuonne hassuun baariin, jossa me aina välillä käydään. Omistaja oli taas oma hassu itsensä. Kehui myös raksun uusia hiuksia, tai no.. eihän ne nyt uudet olleet, on siitä vähän aikaa, kun se värjäs. No, omistaja sitten tuli höpöttelee, et se on alkanu tekee pinaattitortilla tapas tyylistä pientä purtavaa. Antoi sitten sellaisen maistiaisen. Oli kyllä hyvää, ja mausteita oli käytetty suhteellisen paljon, itse tykkään juuri aika tulisesta ja polttavastakin ruoasta. Kysyi sitten multa, että olisiko tuon myyntihinta 3 € hyvä? Mun mielestä ihan ok. Mä luulen, että ei se varmaan ihan pakaste-tuotteita käytä, tai yhdessä vaiheessa se höpötti jotain sellaista. Ihan hyvältä se hinta kuulostais, itekin voisin kyllä maksaa tuosta 3€ Oli se niin hyvää. 

Lauantai-ilta sitten hassuiltiin yhdessä, ja katseltiin taas niitä matkaoppaita. Levättiin hiukan siinä klo 22-23 aikana, että jaksettaisiin vielä valvoa, ja lopulta me mentiinkin nukkumaan joskus vähän yli neljä. Oli kyllä niin ihanaa taas. Voi, että. Mä tunnen olevani kyllä niin maailman onnellisin. En olisi voinut kuvitellakkaan, että tuollainen ihana otus, voisi muhun ensiksi ihastua, saati sitten vielä rakastua. On se ihme, että tuo höpsö ja hassu otus mua kestää. Joskus, kun joutunu kuuntelee jotain tyttöpuolista kaveria, tai sitten mailikavereita joka valittaa poikaystävästään, ärsyttää, kun se on niin laiska, ei kokkaa, on vain tyyliin perus jannu, eikä se ole yhtään romanttinen, yms. Niin onneksi meillä ei ole mitään tuollaista, hihih, mä taidan kyllä olla vähän pehmo. Hiih, mutta me peikothan ollaan sellaisia, että sille tärkeimmälle otukselle olemme niin hyviä kuin vaan osataan olla, ja romanttisia. Kirjoitetaan runoja, annetaan lahjoja, yms. 

Aww, on se kulta niin ihana ja paras ihminen, mitä koskaan olen tuntenut. Niin iso aarre mulle. Hän osaa aina piristää, vaikka olisi huono päivä. Ja piristää jo sillä, et se on siinä vieressä, ei mitään sanoja siihen välttämättä tarvita.

Kuuntelin jo joku aika sitten paljon yhtä biisiä, ja siitä tuli mulle heti sellainen fiilis, että pakko kirjoittaa jonkunlainen runo. Bändin nimi oli Kill Hannah ja biisi Lips Like Morphine. 

Tälläinen fiilis mulla tuli. 

Huulesi ovat kuin huumetta minulle, joka päivä, joka hetki janoan niitä lisää. Jo sinun huuliesi kosketus omiani vasten, vie mut pois maata kiertävältä radalta. Voisin hortoilla tuolla tripillä vaikka kuinka pitkään. 

En voi sille mitään, Olen narkkari. Älä mee, älä mee, huusisin perääsi, lattialta ryömisin vaivautuneesti perääsi lähtisin. Jos kadottaisin sut, enkä saisi päiväannostani, kuolisin hitaasti mutta varmasti. Kohta hullaannun jo siitäkin, että saan tuntea taas sinun ihanan tuoksusi, onneksi tähän yliannostukseen ei tiettävästi kuole

Sunnuntai meni nopeasti sitten ohi. Tehtiin me illalla sitten lenkki, pururadalla. Hih, ostin tuossa vähän aikaan sitten hassut kengännauhat, niissä on sellaset ledivalot, Kokeilin niitä sitten tuolla lenkillä, ja kyllähän muutamat ohikulkijat aina välillä niitä kummaksuen katsoivat. Vähän hassua. 

Maanantai alkoi sitten ihan tavallisesti töissä. Aika tylsää tuolla, mutta kyllä ihan jees kummiskin. Tylsimmät päivät on aina silloin, kun on hiljaista esim. taukohuoneessa, eikä oo niitä kovimpia läpänheittäjiä töissä. Loppupäivä oli aika nopeasti ohi, töiden jälkeen suoraan keskustaan, Siellä raksua näen ja sitten postin kautta bussiin 63. Ostin pari postipakettia, kun pitää lähettää ne muutamat nintendopelit kun sain myytyä ne. Äsken laitoin toisen niistä jo postiin. 

Tänään käytiin myös Pakilan Lidl:ssä. Tuli ostettua glögiäkin. Jeee, nyt alkaa sitten glögin juonti. Jouluna juon sitä kokoajan. Lämmintä glögiä jouluaattona, mietiskelen, yksin huoneessani negistelen, kun raksuani en silloin näe :/ yhyyy. :DD 
No ei, kai mä nyt sitten jotain hauskaa puuhaa ehkä keksin. Tosin vähän oudolta se varmaan aluksi tuntuu. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti