lauantai 9. kesäkuuta 2012

Raksun kanssa ihana viikonloppu.





Eilen olin kultaa vastassa Pasilassa. Se ei taaskaan huomannut mua. Kun olin taas yllättämässä sitä. <3 Tulin siihen ja halasin. Siinä käytiin sitten kaupassa ja sen jälkee lähijunalla huopalahteen kotiin käymään, sieltä sit jatkettaisiin Kouvolaan. Isän kyydissä. Matka meni ihan kivasti, musiikkia kuunnellen ja höpöillen.

Illalla oli tosi hassunhauskaa, salkkarit kateltiin, ja olipas hassu jakso. Vanha kunnon Kalle palasi. Ismolla soi ovikello siinä ovikello monta kertaa illan aikana, ja ku Kalle soitti ovikelloa, ni Ismo sano et sisään se ei tule, vaikka ovella olisi itse Paavi. Sen jälkee syötiin salaattia ja kevätkääryleitä.

Illalla kateltiin vielä yhtä hassua leffaa, mitä ei kyllä sitten katottu loppuun. Vaan mentiin mun huoneeseen, Porukat nukahti jo aika aikaseen. Oi, nyt ollaan oltu yhdessä 8.kk. Hassun ihanat ja parhaat kuukaudet. Aika menee tosi nopeasti. Mä sain raksulta lahjaksi sellasen jutun minne se oli kirjoitellu kaikkea ihanaa, ajatuksia, höpöilyjä, tekstejä, hih, oli siellä munkin tekstiä.
Mä annoin sille lahjaksi pari cd:tä jolle olin polttanu kaikenlaisia rakkausbiisejä. Mietin et ois pitäny kirjoittaa pari runoa, mut en ehtiny, ja sain ton viimeisen levy tehtyä joskus to-pe yönä, joten en ehtinyt alkaa tekstiä kirjoittaa.Tasan kahdeltatoista annettiin lahjat toisillemme. Hih, alettiin siis seurustelemaan 9.lokakuuta. Tänään siis se 8.kk:tta tuli täyteen. Oi että... tuon ihanuuden kanssa on niin tosi hauskaa ja ihan parasta <3 Paljon ihania onnellisia muistoja. <3 On niin ihana kun aikaa tätä vaan kuluu. Alussa mietin, että jaksaako se höpsötyttö mua kun vain tän alkuhuuman, mutta oi, rakkaus on vaan kokoajan vahvistunut. Ja rakkaus vain suurenee. Kyllä tämä juttu kestää, siitä oon varma.


"Vaikka sä menisit minne, aina mä tuun sun luo"<3

Yöllä sitten höpöiltiin hassuja. Nukahdettiin sitten ihanasti jossakin 2-3. aikaan. Raksulta tippu kännykkä johonki lattialle, ja vähä et hassunen oli pikkuisessa paniikissa, et minne se tippu. Nukuin taas tosi hyvin, aamulla tuli kyllä heräiltyä seiskalta ensiksi, katsoin kännyä, ja yritin kuunnella oliko porukat heränny, ei ne varmaa siellä ollu hereillä. Faijan piti lähteä Porvoosee jollekki retkellä, mutta tulikin jotain esteitä. Heh, koko eilisen päivän se puhui, että aikoo käydä siellä Brungbergin tehtaalla ja ostaa herkkuja meille. No eipä sitten lähtenyt matkaan. Herättiin sitten joskus kahdeltatoista, tai siis ainakin noustiin, siellä sitten sämpylöitä syötiin ja muuten vaan hassuiltiin.

Päivällä lähdettiin sitten mökille, ollaan täällä sitten yötä. On tässä ihan hauskaa, vaikka olis ollu mukavampi olla Kouvolas, ja nähä ehkä joitaki tuttuja, ja velikin jäi sinne, eikä tullut mökille mukaan. No, ehkä me se huomenna nähdään. Joo, mutta kyllä täälläkin seuraa on meille raksun kanssa, mun täti ja sen mies. Täällä sitä sitten hassuillaan, varmasti myös valvotaan. Katsotaan jotai videopätkiä netistä.

Hassua, eilen Kaisa soitti Turusta, siellä oliki sit mun yks toinen kaveri, Vipe. Hah, nehän oli sit aika kännissä, Vipellä ku oli keikka turussa, hihiih, ja niillä taitaa olla päällä vähän ihastumista kaisan kanssa. ;) vähä siistii. :)

Aww, ihanaa höpöilyä tässä. <3

Rakastan tuota ihanan höpsöä tyttöä paljon. <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti