torstai 7. kesäkuuta 2012

Kohti viikonloppua.

Eilen en jaksanut kirjoitella, oli silleen pitkä päivä, tai no ei ehtiny oikein sitten konellakaan, ja illalla tuntui, ettei nyt oikein viitsi rupee väkisin kirjoittaa, ku ei oikein sitten kummiskaa mitää maailmaa mullistavaa tapahtunut.

Tiistaina mulla oli se käynti siellä kaupungintalolla. Oli muutes ihan mukavaa. En oo siellä silleen käynyt, että olin siellä salissa kuulemassa puheita. Hah, oltiin sen mun työkaverin kanssa muutaman minuutin myöhässä. Vähän muutenkin tulee siitä työkaverista mieleen, et se on sellanen pikku myöhästelijä. Pieni häsläri ainakin. Oli mielenkiintoista kyllä.. vaikka osa niistä puheenpitäjistä oli aika tylsiä, heh varsinki ne naiset jotka piti omia juttujaan Helsingistä. Kaupunginjohtaja Jussi Pajusen puhe oli kyllä ihan jees. Ei niin tylsää, kuin ois voinu kuvitella. Esitteli myös uutta kaupunkikuvaa ja yms.

Hah, huomasinpa myös jossain vaiheessa, et Apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri oli myös kuuntelemassa siinä meidän kanssa koko tilaisuutta. Se sitten loppui joskus vähän ennen neljää. Sieltä sitten kotiin, sinä päivänä näin yhtä kaveria, kun se tuli leffoja kattelee, mutta joo, aika tylsä ilta. Kaipalen joka ilta kultaa, kun haluaisin nukahtaa, mutta ei saa unta, jossain vaiheessa sitä nukahtaa, mutta silti haluisi olla sen viekussa.

Keskiviikosta ei paljon mitään, tai tuli tuossa Heikin kanssa käytyä lenkillä, Munkkiniemessä ja sellasta. Tänä aamuna oli aika väsyny olo, mutta silti jaksoin herätä. Tää päivä oli ihan ok, vaikka aika häslinkiä, viimeinen kesätyöntekijä tuli tänään. Ihan mukava tyyppi. Ensi viikolla oon vissiin sen kanssa yhdessä vuorossa siinä kasin vuorossa.

Huomenna aamulla pitää tehdä aika nopeesti hommia. Kun paljon tekemistä, koitan tehdä niin paljon kaikkea kun pystyn, ettei joutuis ylitöihin.

Mietin tänään, että kai mulla se juhannusaatto on vapaa, tai niin ainakin yleinen vapaapäivähän tuo on. Niinkuin jouluaatto. Laskin sitte, että mulla on 10päivää töitä, ennen ku loma alkaa, ja juhannus samalla. Oi ihanuutta, saa olla raksun kanssa sen koko loman. Vois ehkä vähä kierellä jossakin päin.

Tänään oon katellut Almoust famous lefffaa, eli suomeksi melkein julkkis.
Kävin myös lenkillä, joku n. puolentoista tunnin lenkki.

Huomenna työpäivän jälkeen sitten nopeaa kotiin, ja sit jossai viideltä raksua vastaan. Tulee ihana viikonloppu, ja raksu jaa varmaan vielä alkuviikostakin mun luokse, ensi viikolla meen sitten kai taas Perniöön käymään. No taidanpa jättää kirjoittelun tähän, että moikka vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti