maanantai 23. heinäkuuta 2012

Epävakaa kesä.

Onpas tämän kesäiset ilmat olleet aika huonoja. Onhan niitä poutapäiviä jokunen ollut, mutta viime aikoina sadellut aika paljon. Nojaa, ei se paljon mua ole haitannut. Loman aikana ei sentää ollut montaa sadepäivää muistaakseni, aika hyvin pystyttiin ulkosalla hassuileen, joskus pienesti tihutti, muttei meitä haitannut. Joten turha mun on tässä valittaa, vaikka tänään ois kyllä ollu kiva jos ei ois ruvennu satelee, pikkusen ukkosti. Mietin taas sitä alpparia, mutta kun näytti alkavan sataa, ni ei sit lähdetty, ei sateessa oikein viitsi märällä nurmikolla olla. Kyllä me sitten kaikkea muuta puuhaa keksittiin. Hieman wiitä pelailtiin, katsottiin pari jaksoa serranoa. Biljardia pelailtiin. Yms.

Tänään huuto.netistä taas löysin muutaman pelin, saa nähdä ylittääkö kukaan mun tarjousta. Yksi sellainen biljardipeli, no piti kokeilla, kun halvalla vielä ainakin lähtisi tuo peli. Sitten yksi huuto, missä tulisi 4 peliä. Tällä hetkellä tulisi maksamaan 5€+ postikulut.

Lauantai-ilta kului aika nopeasti, hassuillen. Serranoiden kakkoskautta katseltiin ja netissä pyörittiin. Kolmen aikaan taidettiin nukahtaa. Aamulla sitten noustiin kahdentoista jälkeen.


On sitten taas viikonloppu ohi. ja se oli niin ihana. Tylsää ei ollut, vaikka raksu ehkä luuli, että mulla oli muka tylsää, mutta ihanaa sen seurassa aina on. Vaikka se hassuttelee kaikenlaista. Sunnuntaina tehtii mukavan pituinen lenkki. Kuvailin myös, mutta nyt ei jaksa laittaa vielä niitä kuvia. Ehkä ensi kerralla, huomenna varmaan. Tehtiin illalla sitten kasvispizzaa, joka oli todella hyvää. hih, raksukin otti oikein vielä pari kertaa lisää sitä. Katsottiin siinä su-iltana vielä jonkun verran salkkareita, mutta mentiin aika suht aikasin hassuilemaan petiin. aika harvinaista, vaikka mulla olis työaamu ni yleensä ollaan menty vasta kello kahdelta pehkuihin. siitä sitten ehkå kolmelta nukahdettu, ja sitten joutunut itse aika aikaisin heräämään, mutta ei se .mua ole haitannut. awww, ensi viikko on niin ihana. kun oma rakas muuttaa tänne. Niin ja hassua, että tuo kämppis on  enää muutaman päivän kai. En oo sitä vähään aikaan edes nähnyt, viihtyy aika paljon omissa oloissaan. Silloin kun se muutti, nii silloin puhuttiin kyllä enemmän. Mutta itse myös vietän välillä aika hektistä elämää, Viikoilla olen nähnyt aika paljon kavereita, joskus tullaa meille kattoo jotai videoita, yms. Ja viikonloput ovat pyhitetty omalle rakkaalle kullalle. En tiedä mitä hän on mun menoista mieltä, mutta ei ole mitään valittanut.

Mutta voi ei.. Mun mutsi tuleee käymään elokuussa muutaman kerran, siinä toisessa huoneessa taas. Enpä tiedä, kullan kanssa kun ollaan totuttu aina vähän myöhemmin menee nukkuu. ja eikä se ole mua tosissaan haitannut yhtään, että valvotaan, ja sit joudun menee seuraavana päivänä töihin. En tiedä mitä siitäkin tulee. Mut joo, en kyllä usko, että se enää mitään tollasta rupee höpsöilee. Oikeastaan... en ole kovin hyvin perillä mun perheen asioista, tiedän kyllä,, että jo n. 8.vuotta meidän perhe on ollu aika kriisissä.  Veljen sairastuminen, itse aloin siinä vaiheessa olemaan tälläinen outo otus. Hengailin broidin kavereiden kanssa, yritin kuunnella jokaista ihmistä, auttaa, tehdä vaikka mitä, et kaikilla olisi paremmin,n yt vasta ymmärrän.. että mun ei olisi pitänyt kokoajan häslätä ympärillä kaikkea. Kyllä se omalla painolla menee.

Saapa nähdä. En olis kovin varma, jos meidän perhe ei oliskaan enää ihan yhtenäinen. Sellaisia singnaaleja on vähän ollut ilmassa, no mutta eipä se mun asia ole. Mulla on kaikki hyvin. Mulla on nyt maailman tärkein asia. Ja se on oma rakas.  Siitä en aio luopua.

nyt voisin nukahtaa .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti