perjantai 20. heinäkuuta 2012

Ihana perjantai! Ja parhainta kesää.

Perjantai-aamu lähti käyntiin iloisissa merkeissä. Olin hereillä jo kuudelta. Huomasin että raksu olikin ehtinyt jo viestiä lähettää. Sattui eilen sitten hassu juttu, kun raksu olikin saanut työpaikkahaastattelun täksi aamuksi. Hän heräsi todella aikaisin, Salosta lähti Helsinkiin jo aamulla, mulla alkoi seiskalta duunit, ekaksi siihen salaattivuoroon pariksi tunniksi. Se oli kyllä toisaalta ihan hauskaa. Tänään meni kyllä aika nopeasti. Ei mitää sellasta ärsyttävää ollut. Tiskivuorossa sitten loppupäivästä, kuten oli tarkoituskin. Yhden kiinalaisen tyypin kanssa tuli tiskissä oltua sitten kanssa, ei aina ymmärtänyt mitä se höpöttää. Mut ihan jees päivä meni.

Oi, sitten kesken päivän saan tekstarin raksulta, että se on saanut työpaikan. Oli kyllä ihana kuulla tuo. Ja vielä kesken työpäivän, olin niin tosi onnellinen. Heh, tiskissä tais kuulla ääniä, kun heittelin niitä GN astioita vähän sinne tänne, ja liitelin siellä täällä. :D Pompin innoissani  vaan, ja odotin koska työpäivä loppuisi, että pääsis näkee kultaa. <3 Sitten kolmelta olinkin jo keskustassa ja näin sitä raksua. Unohdin mainita tällä viikolla, et raksu oli hiuksetkin ehtiny värjäillä. Ne on taas sellaset hassut punaiset, mutta niin ihanat. Niinkuin viime kesänä, kun ekan kerran nähtiin. Keskustassa sitten käytiin kaupassa ja alkossa ostamaan vähän viiniä. Sellanen jännä punaviini pullo tuli ostettua. Italialainen viini Voga. Oisko ollu joku kympin viini.


Sitten tuli ostettua vielä valkkaria, jonka oisin ottanut mukaan alppariin, mutta ei oikein sitten viitsinytkään lähteä, ukkonenkin jo siinä välillä vähän jyrisi. Joten oltiinpa mun kämpillä vaan tässä, ja katseltiin vähän yhtä dvd:tä. Olis siellä alpparissa ollu muutama frendi, muttei sitten viitsinyt lähteä, ihanaa raksun kanssa muutenkin höpöillä vaan himassa ja höpötellä kaikkea hassua,

Mutta oi että, oon niin onnellinen ja tosi hyvät fiilikset, kun rakkaani kanssa muutamme yhteen. <3
Ei varmaan oltais ikinä voitu uskoa, viime lokakuussa, et jo ensi vuonna asutaan yhdessä. Mutta niin parasta. <3 Tätä oon toivonu jo viime talvesta lähtien. Silloin jo kullalle siitä puhuin, mutta kulta ehkä hämmästyi silloin, ei ehkä ihan vielä sitä ollut ajatellut, mut nytten kun hän on valmistunut, ja työkkärissäkin oli sanottu, ettei Salosta löytyis oman alan töitä, ni sekin oli aika selvää etsiä Helsingistä töitä. Awww, niin kyllä ihanaa. Joskus hyviä asioita näköjään myös tapahtuukin. Olin niin odottanut, että joskus yhdessä asutaan, mutta että näin nopeasti, ni se on tosi ihanaa. Kyllä mä häntä kestän, ei siinä ole mitään sellasta. Ihana kesä. Parasta ollut. Oon oikeasti löytänyt elämäni tärkeimmän asian, josta en aio luopua.  Tässä samalla pelataan aapelissa biljardia, ja kuunnellaa musaa. Huomenna varmaan lenkkeilyä, ja hassuilua kaikenlaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti