keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Hassua keskiviikkoa

Työpäivä nyt oli kyllä tosin aika tylsä, mutta mietin vaan työpäivän jälkeistä aikaa. Olin varannu kampaajalle ajan. Olin suunnitellu minkälaisen kampauksen haluaisin. Tulostin jo aikasemmin yhden kuvasen netistä, joka oli vähä sellainen jonka tyylisen kampauksen haluaisin. Lopputulos nyt ei kyllä ihan sataprosenttisesti ollu mieleen, muttei kyllä mikään floppikaan. Halusin myös värjäystä. Aluksi ajattelin, että mustaks koko pää, mutta sitten joku punainen yksityiskohta, jotain raitaa siis tai sellasta. Sit päätettiin, että tehdään värjäys erikseen sitten, toisella ajalla. Joten huomenna menen taas sinne. Päädyttiin lilaan väriin. Siis niihin raitoihin. Tulee aika jännä. On mulla joskus ollu vähä samantyylinen kampaus, mut se ei oikein pysyny kunnolla. Nyt kun huomenna tulee värjäys, niin se myös pistää ainakin suoraksikin hiukset paremmin.

Heh, kampaaja oli aika mukava, sellanen 40-50.v mutta silti nuorekas. Ja kampaamo oli kyllä nuorekas, en siis mihinkään lähiökampaajalle menis. Hän sitten hassuili mulle, et "ooks joku suunnittelija, kun olit näin mielenkiintoisen jutun kehitelly, kehu siis mun ajatusta.. kehu myös mun hiuksia, että näistäpä saa varmasti kaikkea tehtyä. Tuolle kampaajalle tuli kokoajan lisää ideoita, et mikä väri tähä ois paras, sit se muutti sitä kokoajan, ja nyt valittiin sitten se lila.

Enpäs edes raksullekaan sanonu, et mitä oon suunnitellu. Äiti tuli käymään täällä tänään, näki mun hiukset, ihan ok kommentti, ei sillee mitenkää ihmeellisesti kommentoinu. Mut saa nähdä, mitä se sitten väristä tykkää, kun se näkee mut seuraavan kerran. :D

Lähetin raksulle yhden kuvan ku otin niistä hiuksista, nii kai se tykkäs. Sekin oli muuten värjäämässä hiuksiaan lilaksi, hahaa. Mäpä ehdin ensin laittaa vähä lilaa hiuksiin. Hah, ei kyllä voi sanoa, et mä matkisin sen väri-ideaa. Kun en ollu aluksi ajatellu, et ne yksityiskohdat tulis lilaksi. Punainen houkutteli ekaksi, mut ehkä vähän liian tylsä vois olla, eikä se saattais ihan kovin näkyä. Tai mitä toi kampaaja nyt selitti, et tuo lila näkyisi paremmin, ja sopisi mulle paremmin, mutta katsotaan nyt sitten huomenna mitä siitä tulee.

Äh, äitini majailee tässä taas tämän yön. Aika tylsää, ku se rupee jankuttaa kaikesta. Ja rupee keksii aina meille ohjelmaa esim... mulle ja raksulle. Ihan ku ei itte keksittäis. Noh, onneks toi lupas maksaa siitä että se punkkaa tossa. Heh, tuo kämppishän se maksaa äitilleni vuokraa. Itse omistan tän mun huoneen. Eli eipä enää vuokria tarvi maksaa, yhtiövastiketta vaan. Tosin enpä tiedä tuleeko tässä kauan asuttua. Kun ei elämästä koskaan tiedä. No ainakin työpaikka tässä nyt kai sitten on pysyvä.

Taidan tästä mennä höpöilemään muualle. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti