torstai 3. toukokuuta 2012

Musta+tumman lila.

Nyt on sitten sellainen hassu väri. Ei ehkä niin räväkkä kummiskaan, kuin olin ajatellut. Ehkä vähä petyin, mutta kyllä tää kai ihan kiva on. Sit ostelin vähä muita hiustuotteita.

Tekisi mieli kyllä päästä jo lomailee. Onneksi kesä on jo lähellä. Ja tuon ihanan kullan kanssa on vaan niin parasta viettää kesä. Toivottavasti nähtäis niin paljon kun on mahdollista. Ja toivoisin et joku päivä asuisin sen kanssa yhdessä. En tiedä, että haluaako se koskaan asua mun kanssa yhdessä. Mä vaan niin haluaisin olla sen vieressä kokoajan.  Nii, no en tiedä, mitä tapahtuu, jos ja kun tyttöni saa jonkun työpaikan Helsingistä. Ei niitä kämppiä ainakaan tuosta vaan saa. Yhtäkkiä. Ja se on aika työnalla. Mitä mä nyt oon kuullu tuosta, just kämppikseltä ja muilta. Että mitä se kulta sitten alussa aikoo tehdä, mä vaan toivoisin, et se uskaltais tulla mun luo.

Mutta itseni tuntien, mä taidan tietää mitä siinä tapahtuis, jos se kulta jonkun kämpän saisi täältäpäin. Mä varmaan nukkuisin yöni vaan siellä, enkä varmaan ehtis käydä täällä mun kämpillä ollenkaan. Mä vaan oon niin rakastunut. Kohta tätä on kestänyt jo 7.kk. Eikä loppua näy. Tiedän, että tuollainen "hötköily" kuulostaa varmaan lapsellista, mut ei kukaan voi tietää meidän jutusta, ei kukaan voi tulla sanoo, et hei. Toi on ihan teinimäistä. Nii, eihän tässä ihan teinimäisiä enää olla. Niiin ja vastapainoksi... elokuussa se tyyppi oli jo haluamassa muuttaa mun kanssa yhteen, ettei tää nyt ihan sama asia ole. Mä ainakin olen ihan varma, et oon löytäny mun elämääni pysyvän tytön. Joten, muutenkin aivan sama, mitä muut ajattelee.

Kävin tänään lenkillä, ja olin kuvailemassa ihanaa Helsinkiä. Tosin vaan huopalahdessa päin. Laitan varmaan tässä lähiaikoina kuvia, mut nyt en oikein jaksa pistää.
Taidan mennä kattomaan salkkareita, on nyt vähä jääny noi salkkarit.

Awww, mut niiii. jäi vielä se kirjoittamatta, että nään taas ihanan raksun. Taidetaan lähteä Kouvolaan, porukoille. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti