torstai 31. toukokuuta 2012

Kesäkuu alkaa.

Niinpä. Se huomenna sitten alkaa. Oi ihanaa. Tästä tulee niin paras kesäkuu. Vuosi sitten nähtiin raksun kanssa eka kerran. Vaikka muuten oltiin viestitelty, mut jotenkin siinä ei sitten oltu nähty koskaan, en tiedä mikä siinä sitten oli, eihän meillä nyt edes välimatkaa oikein ole paljon mitään.

Aloitan tässä nyt sitten kertomaan tämän viikon tapahtumista, lopussa ehkä sitten tästä päivästä.
Tiistaina äiti tuli nopeesti käymään, käytiin syömässä, kun hän halusi tarjota mulle ja kämppikselle safkat. No mentiin sitten mun ehdotuksesta kokomo tiki baariin, josta olen aikasemmin puhunutkin, ja jossa olen käynyt raksunkin kanssa. Söin taas tempehiä. On se niin hyvää.. vielä joskus vien raksun tuonne taas, ja maistatan sillä sitä. En oikein tiedä, saako tuota juttua mistään ruokakaupasta, et itse vois tehdä. Tilattiin jälkiruoatkin, ja oi. löysin sattumalta ihan tosi hienon näköisen cocktailin, mun ei tehny edes mieli mitään sellasta jäätelöä, kakkua, tai mitään täyttävää. Katoin vaa, et joo, no jos joku pitäis valita, ni vaikka sit tollanen cocktail. En halunnu olla tylsä, ja olla tilaamatta mitään, ni sit tuli tilattua joku Summer Ceezer.

Tällainen.
Tossa paloi vielä liekkikin, kuten tuossa vähän näkyy. En muista nyt että mikä hedelmä tuo juttu oli, mut tuo liekki oli laitettu tuon hedelmän kuoren sisään. Tais olla just se kärsimyshedelmä. Sieltä sitten lähdettii joskus kasin aikaa. Eipä muuta ihmeempää tuo ilta tarjoillut. Jos isäni kanssa olisin ollut, niin oltaisi saatettu lähteä jonnekkin viettämään iltaa, se tuntee jotain ihme bisnestyyppejä Helsingistä, nii siinä oliskin ilta kulunu joo rattoisasti, joittenki meklareitten kanssa se vaan olis höpötelly pörsseistä ja muista, et mihin kannattaa nyt sijoittaa.

Keskiviikosta ei vois mitään ihmeempää höpöillä, paitsi et yhtä juttua lukuunottamatta, kämppiksestä, mut siitä en tässä nyt jaksa jauhaa, ehkä joskus kerron, ehkä en. Raksun kanssa tuli höpöteltyä ja semmosta.

Tänään oli se päivä, kun raksulla oli valmistujaiset. Oi, oon niin onnellinen sen puolesta. <3 Rakas ihana kulta teki sen, se valmistui, vaikka matkalla oli mutkia, mutta ihanaa ettei se höpsö niin paljon lannistunu, et ois lopettanu kesken.  Sai vielä stipendin, vaikka se höpsö ei uskonut sitä.

Nyt se on sitten juhlimassa, hih vaikka vielä vähän aikaa sitten sanoi, ettei se meinaa mennä sinne luokkakavereiden kanssa juhlii, ku ne kuulemma sellasia teinejä on, mutta näköjään se niitten teinien kanssa viihtyny siellä. Ku ei ole vielä lähteny. :D

Hahaa, on se Kultakin aika teini. :DDD Noeiiij, ei saa kiusia toista. Oi mutta huomenna nähdään. Mulla on niin ikävä häntä. En pysty edes kunnolla ajattelemaan mitään. Oon niin sekaisin koko tytöstä. Niin maailman ihanin tyyppi. <3 Ihana keijuotus. Tänää oli aika ikävä päivä muuten, mutta se kulta piristi todella paljon, hassuilla tekstiviesteillä. mut joo, ehkä mä tästä lopetan. .... moikkelis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti