torstai 24. toukokuuta 2012

Vähän kuumeilua ja kipeilyä.



Olin tuossa tällä viikolla vähän kipeänäkin. No sai ainakin levätä rauhassa kotona, eikä tarvinnut aikaisin lähteä töihin. Tänään sitten lähdin, vaikka saikkua mulla ois ollu tää päivä, mut pomo pyyteli, et jos millään jaksat, ni tuu töihin. No ajattelin, et mikäs siinä. Oli kyllä aika väsynyt päivä. Ehkä olin aamulla vielä hiukan ihan kuin muissa maalmoissa. Vähän sellanen olo oli.. mutta eipä siinä, ei mitään erikoista tässä päivässä töissä ollut.

Tässä varmaan lähden vielä kohta kaupassa käymään, kun tätä kirjoitan niin kello on just jotai klo 22. Vielä tunti olisi tuo lähisiwa auki. No, on tuossa vähän matkan päässä auki kahteentoista.

No nyt palasin kaupasta, ja kello on kyllä jo yli yksitoista, en vaan ihan heti jaksanut rupea kirjoittelemaan, kun tässä samalla tekstailen raksun kanssa, ja surffailen kanavilla. MTV:ltä tulis South Park jaksoja, niitä en olekaan pitkään aikaan katsellut. Kakkoselta tulis euroviisujen semifinaali. Eipä ole paljon tänä vuonna kiinnostunut katsoa. Mutta varmasti viikonloppuna tulee raksusen kanssa katsottua. Nyt vaihdoin sitten taas kanavaa. Jim:ltä tulee villit nettivideot. Joskus aika hauskojakin pätkiä.

T'ällä viikolla tuli käytyä syömässä yhdessä ravintolassa. Kokomo Tikibarissa taas, kerran käytiin kullan kanssa. Söin tällä viikolla paistettua tempehiä. Annoksessa oli yrttihirssiä, grillattua ananasta, ja tamarind kastiketta.  Tässäpä kuvanen annoksesta.

Tuosta tempehistä enemmän tietoa täältä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tempeh

Äidin ja kämppiksen kanssa mennään tuonne ehkä ens viikolla, ku äiti halus viedä meidät johonki syömään. Saa nyt nähdä minne mennään, paikkaa ei ole siis vielä ihan mietitty, mut tuo olis yks vaihtoehto. Sit Rafaello. Siellä on yks meidän tuttu töissä, tai ainakin kuulin, että vaihtoi työpaikkaa.

Niin, tosiaan. Yksi päivä tuli ulkona kuvattua, mutta eipä ne tuolla kännykameralla kovin ihmeellisiä ollu.

Tässä muutamia :








Tuossa keskiviikkona, kun olin vaan himassa, niin päätin jotenkin piristää oloani, tosin, raksuhan se kokoajan mua piristi silloin, kun kipeenä himassa makailin, sen tekstiviestit piristää niin aina. Mutta joo, teinpä sitten sellasen hassun salaatin. Couscousia,tofua, paprikaa, kikherneitä, krutonkeja,  Ja mitäköhän kaikkea siinä nyt oli. Aika hassunnäköinen siitä tuli. Mutta hyvää tuli. Sain myös kehuja siitä, kun sitä maistoi muutkin.

T'ällaista siitä sitten tuli. Ei kovin hienon näköinen, ku ei ollu inspistä oikein koristella. Tahtoi vaan nopeesti tehdä jonkulaisen jutskan.



Tuli sitten myös pari päivää sitten shoppailtua netissä vähän. Rahaa kyllä meni aika mukavasti, mut mitäpäs tuosta. Kesä tulossa, niin pitäähän sitä vähä. Yleensä kiertelen paljo kirppareita, yms. Mut oon myös aika spontaani shoppailija. Ostan kaikenlaista, mikä tuntuu sellaiselta hassulta.

Oijoi, odotan niin paljon viikonloppua. Kullan kanssa olemista taas. Viikon päästä raksulla on ne valmistujaisjuhlat, sinnekin oon menossa. Varmaan vähän samantapaiset ku mulla. Sellaset rennot, ettei oteta niin tosissaan, ja olla tiukkapipoja juhlissa, vähä kuin jossai ylppäreissä. Ne on usein aika tylsät juhlat, joskus myös ahdistavat. Mä suunnittelin jonku verran omia juhlia, ja ne ei ollu sellaset niin viralliset, virallisuus tekee just juhlista ahdistavan, et pitäs olla joku etiketti miten kaikki käyttäytyy, tai niin. Mun juhlissakin kuunneltii musaa, tai no mä pistin soimaan, yhteen huoneeseen missä sit itse viihdyin, seuranani oli kaks serkkua, niiden kanssa siinä tulikin oltua se ilta, niin ja naapurini kanssa, tää tulikin myöhemmin sitten viettää iltaa mun kanssa. Sinä iltana tuli myös tekstailtua paljon raksun kanssa, silloin ei ollut ihan vielä sellasta niin varmaa fiilistä, tai en mä oikein osannu aavistaa, et tuo tyttö olis nyt ihan niin tosissaan. Mä olin jo siinä vaiheessa, sanoinkin siihen aikaan,"voi että kuinka mä sua rakastankaan" Se muistaakseni tekstasi että nyt tää tyttö meni ihan sanattomaksi. Seuraavan kerran kun nähtii, niin taisin sen saman sanoa silloin ihan oikeasti hänelle, ihan kasvotusten.

Tää vuosi 2012 on kyllä niiin mahtava ollu. Alkutalvi jotenkin muutti kaiken, kun nähtiin joka viikonloppu, siinä oisko helmikuun jälkeen. Tai siinä maissa. Niin tietysti se myös näkyy, että rakkaus vaan kasvaa. Muistan kun oltiin valvottu pitkään, ja oltiin Kouvolassa ja huone oli aika kylmä, niin oltiin molemmat ihan kiinni toisissamme, ja nukuttiin tosi hyvin, aamulla oli hassua nähdä, kun mä vaan siinä katson nukkuvaa raksua, ja sit se herääkin, oijoij, se on niiiiiiin ihanan söpö ja kaunis aina, ja varsinkin kun se nukkuu. Tuhisee siinä vieressä.

Huomenna olis aika tylsä ja pitkäkin päivä edessä. No kai siitäkin selviää sitten jotenkin, kun ajattelee tulevaa viikonloppua.

No, mutta palaillaanpa taas, ja kirjoittelen sitten taas lisää, vaikkapa viikonlopusta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti