maanantai 7. toukokuuta 2012

Toukokuun ensimmäinen viikonloppu.

Noniin, se on sitten korkattu eka viikonloppu toukokuusta. Kullan kanssa sitten lähdettiin perjantaina Kouvolaan junailemaan, olin jo aikasemmin ostanut liput päivällä. Pasilassa oli aika paljon ihmisiä, kun oli ne MM-kisat alkamassa. Pari suht kännistä ukkoa näkyili sielä sun täällä, ja jo siihen aikaa hoiperteli. Taisi olla pitkä ilta edessä. Huomasin lippuja ostaessa, että se juna onkin pendolino, mihin olin ajatellu et mentäis, no ei se mitään.. Kokeillaan nyt sitä sitten. Vähän tuli sellainen olo, että näinköhän joudun maksaa sakkoa, että jään kiinni. Kun pendolinossa voi olla aika tarkka konduktööri, koska liputkin maksaa vähän enemmän. Mutta no, oli aika hassu konduktööri, joten meni se. Mä istuin ikkunapaikalla ja kulta käytäväpaikalla, ni se anto ne kummatki liput sitte, ja mulla oli se kortti siinä valmiiksi tietty kädessä, niin läpihän se meni.

Juna oli aika nopea, alle puoltoista tuntia kesti. Syötiin sitten porukoilla, ja illalla sit käytiin mun broidin luona. Kuunneltiin musaa, ja oltiin aika pitkäänkin siellä. Kissoja siellä myöskin oli, tuon kämppiksen kissat oli broidilla hoidossa.

Oltiin sitten aika väsyneet jo koko päivästä, raksullaki oli pitkä päivä, jotain neljään asti. Nukahdettiinkin yhtäkkiä, vaikka piti vielä katsoa leffaa.  Uni tuli hyvin kullan vieressä. <3 Jossain vaiheessa herään, ja huomaan että, meillähän on jääny valotkin päälle, ja ei olla edes peittojen alla, vaan oltiin nukahdettu, kun jotain oltiin höpsöilemässä. Mä sitten herätin sen ihanan otuksen, ja sitte otin päiväpeiton pois sängystä, ja mentii peittojen alle.

Herättyä tuli sitten aamulla aika myöhään. Oiskos menny jotain kahteentoista. Aamupalaa siinä syötiin ja hassuiltiin, mukava päivä olisi tiedossa. Porukat oli lähdössä mökille. Syötiin sitten lounasta jossain välissä, ja sen jälkeen pieni ruokalepo, ja porukat tekikin jo lähtö, mä ajateltiin lähteä pienelle kävelylenkille kun oli niin kiva ilma. Käytiin vuokraamassa Johnny Deppin uus leffa. Rommipäiväkirja. Mikä osoittautui kylläkin aika tylsäksi, tai sitten oltiin taas väsyneitä, katsottiin  yks toinen leffa, josta myöhempänä tässä merkinnässä lisää.

No siis, siellä film townissa, tuli tekstiviesti ja yks hassu kaveri halus nähdä, no mietin että mikäs siinä. Kultakin oli häntä nähnyt jo aikasemmin, ku oltiin yhdellä keikalla stadissa. No mentiin sitten yhteen räkälään, en osannut aavistaa, minkälainen fiilis tuosta iltapäivästä/illasta tulisi. Nimittäin kun kuulin, että minne baariin pitäis mennä, niin tuli jo heti aikamoinen ahdistava fiilis. Yksi baari jolla on aika paha maine, ja kai siellä on kaikenlaista tapahtunutkin, ainakin yhden jutun tiedän, yksi tuttuni on hakattu tuossa baarissa, joten en siksikään siellä ole ikinä käynyt, eikä mua 18.vuotiaana ainakaan tuollaisissa paikoissa edes tehnyt mieli liikkua. Helsingissä vielä uskaltaisi ihan yksinkin mennä, mutta en olisi mennyt tuonne, jos ei olis raksu ollut siinä mukana, koska tuskin sillä mitään tapahtuisi, kun mulla on seuraa. Sillä tuollahan ei kovin paljon erilaisuutta suvaita, eli en olis yksin mennyt tuonne, vaikkakin se yksi kaveri oli siellä valmiiksi, mutta jotenkin ahdistavalta tuntuu myös etsiä ihmisiä tuollaisista hämäristä baareista. No siellä baarissa sujui kyllä kaikki ihan ok. Vaikka tunnelma oli just sellainen kuin aavistelin. Tosin tällä kertaa kaikki katsoi vaan jotai futista, mua ei niinkään se kiinnostanut, vaikka kyllähän mä joitaki tuloksia seuraan, ja myös se mun kaveri sanoi, että eihän sitäkään tällee kiinnosta katsoa, seuraa vain tulokset ja yms.

Mietin, että mitenköhän kulta täällä viihtyy, kun mäkään en viihtyny kovin, ja ahdistaako sitä, mua rupes kyllä ahdistaa, ihmiset siellä oli sellasia hiukan "perusjuntti" tyyppistä massaa. Pilottitakkeja, suomiperkele paitoja näkyi. No mutta kyllä ne näköjään suvaitsi jollain tavalla, koska se mun kaveri siellä oli homo, niin no, ne kyllä kaikki tunsi sen, että siinä mitään.

Vaihdettiin siinä sitten baaria, yhteen toiseen aika räkälään, mutta se oli kyllä silleen tuota baaria hiljaisempi. Aluksi viihdyin iha ok:sti. Mutta huomasin, että niitä samoja tyyppejä alkoi sitten pyörimään siellä baarissa, jotka oli sitä peliä katsomassa. Ja sitten yksi tyyppi mulkoili vähän ihme tavalla, se ei nyt mitään agressiivinen ollu, heh ku ei se samassa porukassa ollu, tuntee mut jotenkin, mutta ärsyttävää, kun se vaan siellä mulkoilee, eikä tullut juttelee. No eipä se mua haittaa, ei se mun kaveri ikinä ole ollutkaan, oon vaan ollut samassa seurassa, ja muutaman sanan jutellu, kun se oli mun ylä-astekaverin yks kavereista.  Enpä tiedä miksi se mulkoili, ehkä se katsoi että missä ihmeen seurassa mäkin nyt olin. Yks hassu ukko oli liittyny meidän seuraa, tai oikeastaan se tuppautu siihen vaan, no mutta minkäs teet, ei se sitten mietä haitannu, et se tulee siihen höpöttelee. Rupes tarjoo koko pöydälle. Mutta oli vähän tyhmää, kun jossain vaiheessa raksulta alettiin sanoo, että otas nyt säkin se toinen siideri, oli se yhden juonu. Ei ne meinannu uskoa, et se ei nyt halua ku lasin vettä, Muakin rupes ahdistaa tollanen . Ja jostain mä tiesin, että myös raksua ahdisti, mutta ei se sitä mulle heti kertonut, vaan vasta illalla.  Mä jotenkin aavistelinkin, varsinkin tuo juttu, et ei halunnu ottaa lisää juomista. Mutta se kyllä tietää, että mä en pakota ikinä sitä juomaan,  Musta on kyllä ihana, että se ei oo sellainen känniääliö teini. En haluaisi olla kokoajan sitä jostain ojasta nostamassa, tai jotain vastaavaa. Tälläistäkin olen joutunut tekemään, pari kertaa, kun yksi entinen tyttöystävä oli aika huonossa kunnossa. Vähän väsyin sellaiseen, vaikka  tietysti olin kiltti, ja tein niinkuin pitää, huolehtia tytöstä. Mutta jos tämä ihana raksu nyt olisi sellainen teinijuoppotyylinen ni tottakai mä huolehtisin siitä.

Mutta onneksi ei tarvi olla huolissaan, viikolla et mistäköhän ojissa se pyörii, kun ei se kännäile siellä yksinään tai pyöri kaupungilla yksin myöhään öisin.

------> taidan tässä välissä käydä nopeasti kaupassa. Kirjoittelen sitten lisää.

Noniin, kävin kaupassa ja ostin mehua, maitoa, leipää, ja sit aattelin tehdä ite salaattia.

Okei, tuossa aikaisemmin olin kertonut lauantaista. Joten palataan vähän siihen iltaan. Sieltä baarista sitten lähdettiin pois. Vähän mieltä lämmitti, että se kaveri vielä hyvästeli meidät, ja halasi kumpaakin. Käveltiin sitten sellainen lenkki, että käytiin tuolla broidin kämpillä. Teet juotiin, ja oikeastaan sitten aika nopeasti lähdettiin sitten porukoiden kämpille, kun broidi ja se mun kämppis oli menossa jo nukkumaan. Katsottiin vähä aikaa sitä Deppin leffaa, mut eipä jaksettu loppuun. Siirryttiin katsoo Something New leffaa, sellanen rakkausdraama. Mun mielestä hyvä leffa kyllä, mentalistin näyttelijä siinä miespääosassa. Sinä yönä ei nyt niin yhtäkkiä nukahdettu. Mutta oli kyllä ihana halailla ja söpistellä siinä yömusan soidessa. Aamulla noustiin joskus kahdentoista jälkeen.

Sunnuntai tuli siis nopeasti, ja menikin ohi nopeasti. Päästiin ihan autokyydillä takas Helsinkiin. Broidini oli kuskina, me sitten tapapenkillä raksusen kanssa, ja etupenkillä sitten se kämppis. Hah. sehän sitten pelkäili, kun veljeni ohitteli, ja kämppis pelkäili kokoajan, sanoi että aja hiljempaa hiljempaa. :D Me sitten takapenkillä vähä naureskeltiin, mutta ei sillee kovaäänisesti. Eihän se nopeus ihan mitään ylinopeutta edes ollut. Hassua, et jotku pelkäilee tuolla tavoin. Kun perille päästiin, niin saatiin sitten olla vielä kullan kanssa  pari tuntia, ennen kuin se joutu taas lähteä junalle. Mentiin lepäilee ja halailtiin sitten siinä. Mutta oi, taas tietysti ihana viikonloppu.

Ensi viikonloppunakin nähdään. Jeppis. Tämä päivä ei nyt mitenkään erikoinen, joutuu tässä tällä viikolla herää kuudelta. No ei se mitään, pääsee ainakin aikaisemmin. Voisi noita kisojakin tässä katsella, ei oo kyllä hirveästi nyt näitä alkupelejä jaksanu katsoa.
No, mutta taidan lopettaa tähän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti