maanantai 14. toukokuuta 2012

I'll do anything for you

Viikonloppu kääntyi  taas arkeen. Oli taas yksi ihana viikonloppu takana, ensi viikonloppuna samanlainen edessä. Silloin suuntaan Turkuun. Tuossa torstaina on sitten helatorstai ja vapaapäivä. Harmi, että mulla ei ole vapaata myös pe. Jos olis, ni oisin lähteny jo keskiviikkona näkee kultaa.  No en mä tiedä, voishan sitä keskiviikkonakin lähteä nyt, ja olla se ilta ja päivä yhdessä ja sit to. lähteä junalla pois. Mutta äh.. se olis taas niin haikeeta, ku niin lyhyt aika saatais olla yhdessä. Joten taidan vaan laiskotella himassa. Mutta joo, tiistainahan, eli huomenna se kulta kyllä tulee Helsinkiin, työhaastatteluun, ja sitten nähdään taas. Pääsen joskus neljältä. Joten  jotain 6.tuntia ehditään sitten höpöillä yhdessä, kun se varmaan lähtee tuolla ysin junalla

Kirjoitin jo sunnuntaina aika pitkän kirjoituksen, mutta konehan sitten teki temput, ja pyyhkäisi kaiken tekstin. Vähän ärsytti, ja kello oli niin paljon, että ajattelin sitten, että kirjoitan tänään. Yritänpä tässä sitten muistella mitä kaikkea tuli kirjoitettua.

Perjantai oli ihan ok päivä. Paitsi ei kovin tavallinen. Nimittäin kun aamulla töihin menin niin sain kuulla, että varastokaverini ei tulekaan tänään töihin, kai se oli kipeä. Tai sitten oli darra, kun oli edellisenä iltana katsellut Suomen peliä. (heh, enpä tiedä. Darra tais kestää koko vkl:n.. koska ei sitä tänäänkään näkynyt) Varastoon sain sitten kaveriksi yhden Ghanalaisen tyypin, joka yleensä on tiskissä tai sitten salaatissa.  Se purkasi kuormat ja punnasi salaattijutut, heh jouduin kyllä sitä taas opastamaan. Ja pelkäsin, että ylitöiksi menisi. No aikaahan mulla toisaalta olis ollu, kunhan ei ihan viideksi mene. Raksu nimittäin oli tulossa viideltä, oli hypännyt kolmelta junaan Turusta. Lopulta sain kaikki valmiiksi ja olin ylitöissä n.10 min. Kävin vielä tsekkaamassa, et miten sillä Ghanalaissyntyisellä menee, ihan ok:sti se kai sai työt tehtyä. Lähdin himaan sitten, ja mietiskelin, että mitäs tässä nyt tekis, kuuntelin sitten vaan musaa ja katsoin telkkaria. Viideksi sitten Pasilaan kultaa vastaan. Olipa taas ihana nähdä, ihanat halit heti. <3 Siitä sitten kauppaan käymään, eväitä illaksi. Katsottiin Suomi - Kanada peli. Alkuhan näytti aika hyvältä, mutta kyllähän sen tietää miten tuollaisessa pelissä käy, kun saadaan johtoasema, niin ei siinä tarvi paljon veikkailla, että miten voi käydä. Onhan näin ennenkin käynyt. Siinäpä vain hassuteltiin ja katseltiin myös salkkareita. Naurettiin, kolmatta erää vaan kuunneltiin sängystä, kun mentiin makoilemaan ja höpöilemään. Perjantaina ja lauantaina sää ei ollut niin kovin keväinen. Tuli sadettakin vähän. Lauantai oli hieman parempi.

Yöllä vielä juteltiin kaikenlaista, mut yhtäkkiä nukahdettiinkin vaan. Aamulla herättiin eka kerran varmaan joskus kympiltä, tai mä heräsin, ja pikkuisen herättelin kultaa haleilla. Siinä hymyiltiin toisillemme ja päätettiin nukkua vielä muutaman tunnin. Aamupalat siinä syötiin, jotain hassuiltiin. Jonkun ajan kuluttua lähdettiin kauppaan, että jotain ruokaa syötäisiin, ei oikein viitsinyt alkaa tehdä itse jotain vaikka onhan se aina kivaa tehdä jotain, varsinkin sen höpsön kanssa.

Joskus viideltä lähdettiin sitten Kallioon suuntaan, pari hassua teinipoikaa nähtiin. Joo, no ne on Kouvolasta, sen yhden Jukan sukulaispoikia tai jotain. Niihin oon siis Jukan kautta tutustunu. Oli ihan hauskaa nähdä ne. Ne oli tullu Kouvolasta autolla. Aluks heittäneet Antsan äidin ja sen miehen Porvoosee. Lepakkomiesbaarista sitten tuli lähdettyä raksun kanssa Looseen yhdelle keikalle. Sillä matkalla törmättiin yhteen hassuun katusoittajaan, heh ja kukas se olikaan. :DDD Elias Hämäläinen. Eipä silläkään kovin iso levymyynti taida olla. Heitin sille yhden euron kolikon.  Loosessa oli kyllä mukavaa, raksukin tykkäsi olla. Heh, mä kyselin siltä kokoajan, että ei kai ahdista? Ehkä vähän turhaan, kun kyllä se tykkäsi. Mutta mä nyt yritän aina huomioida sitä niin paljon, ettei se tylsistyisi. Loosessa maistettiin myös vegehampurilaista. Teki mieli kokeilla, kun keikan alkuun oli sit kummiskin jonku aikaa. Ja vähä tylsä seisoskella sielä, kun ei oikein mitään tapahdu. No kullan kanssa siinä höpöteltiin ja syötiin. Keikka oli ihan mukava. Kaikenlaista ihme hiipparia siellä paikassa kyllä liikkui, oli tällä kertaa myös aika paljon ihmisiä. Vappuna ei mun mielestä ihan niin täyttä ollut.

Pari kaveria tuli sitten käymään siinä yläkerrassa sitten, muutamat juomat juotiin, ja päätettiin vielä lähteä käymään yhdessä toisessa baarissa kun tää Loose oli aika täynnä, eikä pystyny oikeen keskustelemaan. Mentiin Mendochinos baariin, kello oli siinä vaiheessa kai just niin paljon että yhden juoman pystyi tilata, tai no siinä juotiin hitaasti, että baarin omistaja tuli kysyy, et onks kaikki hyvin, ja tarviiks vielä jotain? Kun tässä just pilkku tulossa. :p
No eipä me enää tarvittu lisää juomia. Mentiin keskustaan takasi, meillä ois lähteny vasta 30min päästä kai joku bussi vasta, joten päätin et mennäänpä vaikka taksilla, ni ollaa jo aikasemmin sitten himassa höpöilemässä. Ja kun busseissa on nyt aina aikamoinen ryysis, vaikkei muuten oliskaan, niinku silloin vappuna yritettii jonottaa taksiin, mut sit kyllästyttiin.

No, mutta ihan jees taksilla himaan. Hassuteltiin vielä aika pitkään, ja muutama vanha salkkari taas tuli katseltua. Ja sitten juteltiin pitkään yöllä. Kaikesta. Voi että, voidaan ihan kaikesta jutella. Eikä tuu sellasta vaivautumisoloa. Niin ihana tärkimys. Nukahdettiin kyllä taas yhtäkkiä, awww. Tais olla kummallakin rankka viikko takana, joten ei mikään ihme. Sunnuntai olikin sitte hyvin aurinkoinen päivä. Tuli kyllä nukuttua aika pitkään. Äitienpäivä oli, joten kaupat oli kiinni, tai ainakin suurinosa. Ei jaksettu sit ettiä sellasta kauppaa mikä ois ollu auki. Käytiin sitten Shellillä. Pakastepizza ostettiin, joka syötiin puoliks, sit kummallekki sellanen juustosämpylä. Halailtiin pitkään, kun pari tuntia oli asemalle lähtöön aikaa, nii mentiin makoilemaan, ja taas sitä salkkareita katseltiin, ja naureskeltiin. Suomi - USA peliä vähä myös katottiin, mutta jeps, eka erän jälkee oli jo aika selvää, että tappio tänäänkin tulisi. Nyt on juuri alkamassa Suomi - Kazakstan. Tämä jos hävitään, ni eipä tarvi enää paljon näitä kisoja katsella. :D No, ei kyllä se Suomi nyt tänään tulee voittamaan.

Sunnuntai-iltana kulta sitten lähti taas Turun suuntaan, oli haikea taas jättää hyvästit, mutta onneksi tulee huomenna käymään. On ihanaa nähdä taas, yhden päivän jälkeen. Pääsenkin tuntia aikaisemmin.

Tänään voisi vielä syödä jotain, viimeksi söin töissä. Oli jotain kanaruokaa. Taidan tässä alkaa katsoa tuota peliä vähän.

Mutta sitä ennen tässä vielä musavideo. Liittyy otsikkoon.