maanantai 16. huhtikuuta 2012

Maanantaifiilistä.

Uni ei oikein tullut yöllä. Pyörin vaan sängyssä, ja ajattelin kaikenlaista. Tulevaa ihanaa kesää, yms. Oli vähän ikävä nukkua siinä yksin. Kahdelta olin menny muistaakseni nukkuu, ja säpsähdin jotain tunnin päästä ja katsoin kelloa. Jes, vielä ei onneksi tarvi herätä, sitten jatkoin unia, sen jälkeen sainkin ihan hyvin unenpäästä kiinni. Seiskalta heräsin. Kämppis kysy jo, että onko sulla vapaapäivä?
Vähä ihmettelin, mut sitte muistelin, et nii.. viime viikollahan mä kyllä menin joka päivä aikaisempaan, eli 6.45. Heh, mutsi on kyllä ihan varmasti joskus sille sanonu, et mulla on joka toinen viikko eri työaika. Mutsi nyt aina höpöttelee vähän kaikille mun asioista, jo tuon kanssa se tuleekin hyvin juttuu, vaikka ei enää seurustelekaan broidin kanssa tuo.

Aika leppoisa päivä kuitenkin oli töissä, ei oikein tuntunut perusmaanantailta, yleensä ne vaan matelee, ja on pitkäveteistä. Toisaalta työhommat oli aika perusjuttuja. Että olihan taas aika tylsää.

Aina sitten välissä tulee tekstailtua kullan kansssa, heh sillä ollu tänää hassuttelupäivä.
Niin ja awwww, se oli kirjoittanu mulle aika ihanan tekstin. <3 Mäkin aika paljon jotai runoja kirjoittelen, ja oon sille aina välillä öisinki niitä tekstaillu. :D
Voisin niitä tännekkin joskus kirjoitella.

Tänään en tee varmaa mitään kummempaa. Kaupassa pitäisi ainakin käydä, ja sitten ostamassa bussikorttiin lisää aikaa ja sit mietin että vois vuokrata vaikka jotain leffoja, heh ei aina jaksa warettaakkaan. Tosin, läheisessä Film townissa ei oo niin kovin ihmeelliset valikoimat.
Tämän päivän salkkarit tulikin jo kateltua viikonloppuna kullan kanssa.
Voisin mennä vaikka päikkäreille tässä vähäksi aikaa, ja  sitten käydä niillä asioilla. Silleen tämä ilta varmaan kuluu, leffoja, musaa ja hassuttelua.

Taidan tänään vielä jotain kirjoitella tänne. Joten palaillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti