tiistai 3. huhtikuuta 2012

Tiistain höpsöilyt

Tänään aika normaali työpäivä. Oli paljon hommaa, piti jakaa kahvipaketit ja sokerit listan mukaan osastoille, siinä menee aina aikaa ku pitää ylhäältä hakea sellaset mustat pienet boxit, mihin ne jaetaan. Sitte ku ne osastot tilaa niin helvetin paljon niitä kahvipaketteja, ni saa olla kokoajan aukasemassa sellasia isoja tukkulaatikkoa, ne tulee kuormassa sellasessa muistaakseni 10.kahvipaketin setissä.

No, tuli pieni kiire yhdessä vaiheessa, kun samaan aikaan tulee pakastekuormat, ni niitä ei sit viitti jättää niin kauaks aikaa siihen, joten piti lähteä purkaa sitä kuormaa. Noi kahvit piti olla jotain 10.30 jaettu, et ne menee sit samaan aikaan samassa kyydissä kun lounas. Noh eipä siinä, kyllä mä ehdin. hihi, mäpä en oo mikään normi poika, mä osaan tehdä monta juttua samaan aikaa. Aina vittuillaan miehille, et te ette pysty tekee montaa hommaa samaan aikaan, mä oon hirveä sekoilija kyllä, tänään tekstailin samaan aikaan tuolle ihanalle tytölle, kun tein jotain tilauslappua, ja samalla söin jotai pientä, ja olin tietokoneella. :D Loppupäivä olikin ihan jees. Ei nyt sillee suurta kiirettä ollu. Jotenki tänkin jalan kanssa tuli selvittyä.

Työpäivän jälkeen lähdin kiertelee keskustaan. Vähän shoppailinkin. Ihanalle rakkaalle vähän lahjoja. Ollaan oltu yhdessä 6kk. Ostin sellasia pääsiäislahjoja, heh vaikkei me nyt mitään pääsiäistä vietetäkkään ihan niin hirveästi. Eipä olla kovin uskovaisiakaan. Hehheh, tosin kulta nyt on aina vähän hassu, ja toistelee jotain voi luoja, voi luoja.. :DD mä sit vähä hassuttelen siitä.,

Voivoi, tuli taas yhtäkkiä tosi ikävä. Sellanen tosi iso tunne sydämessä, ihan ku ois sattunu, ehkä mä vaan herkistelen, ku katsoin kultani hassuttelua videolta.

Niin, niistä shoppailuista mitä tänään ostin, niin pari paitaa, itelleni sellanen jänskä. Pidän ehkä sitä nyt yöpaitana, sellanen hihaton. Hahah oli taas kyllä naistenosastolta, sit rakkaalle tytölleni ostin paidan. Siinä lukee You + Me.

Tälläisen juoman ostin myös.



Pääsiäisestä tulee varmaan tosi ihana. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti