torstai 12. huhtikuuta 2012

Torstai toivoa täynnä.

Ihme juttu, et mistä noi kaikki sanonnat tulee, toi otsikkokin, miksei vaikka perjantai, ja tai keskiviikko. Heh, kerran mietin, et mistä ihmeestä jotku keksii ihme sanontoja, eihän niissä oo päätä eikä häntää ku rupeaa ajattelemaan. Noh, mutta enpä nyt tästä ala kirjoittamaan.

Eilen oli kyllä vähän ärsyttävä päivä. Mutsi tuli kämpille, ja jäi yöksi. Ja se sitten nukkui mun, siis ton isomman huoneen tässä kaksiossa, niin lattialla. Menin sitten jo suht aikaisin sänkyyn lepäilemään, ku en jaksanu sille höpötellä.Kyllä osaakin olla rasittava, no aika usein sen jutut menee multa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Keskittyis itseensä eikä muiden juttuihin. :D

Jos asuisin vielä porukoilla, niin en kyllä  kestäis. No onneksi en oo jääny sinne kaupunkiinkaan mätänemään, jos siellä vielä asuisin, niin tuskin pääsisin pois. Olisin vaan jämähtäny sinne tylsyyteen.
Mutta onneksi kaikki hyvin. Viihdyn elämässäni. Kaikki on hyvin, ihana rakas. <3 Hyviä ystäviä, hassuja uusia tuttavuuksia on tullu tässä viime vuodenkin ainakin mun elämään.

Tänään sitten tuo kämppis sanoi, että oli saanut kämpän. Näin nopeesti, aika ihme juttu kyllä. Eihän siinä mitään, kyllähän mä sitä oisin pitempää kestäny, ku pari viikkoa. No mutta, kyllähän mä tykkään myöskin yksin täällä kämpässä fiilistellä. Että ihan sama se mulle sit loppujen lopuksi on. Hihih, haluisin kyllä mun raksusen mun luo asuuuuuuuu <3 :p Sitä mä nyt ainakin kestäisin. Ei kertaakaan oo tullu sellasta oloa, et voi ei.. ei saatana, pitäsköhän sanoa sille, että mun pitäs nähdä yhtä kaveria, että lähdeppäs nyt siitä. Eijeij, ja tosi ihanaa oli nyt pääsiäisenä, kun sen kanssa sai olla 4. ihanaa päivää.

Työpäivä meni ihan hyvin. Aamulla oon yleensä aika pirtee, vaikka en ois nukkunutkaan kuin jotai 4-6 tuntia. Eikä päivän päätteeksikään ole kovin väsynyt olo. Duunin jälkeen menin sitte Bar Hadankaa kahville, siellä ollaan raksunki kanssa käyty, yhden synttäreiden jatkoilussa. 

Rupesin kirjoittaa siellä sitten yhtä kirjettä. Aika rentouttavaa mennä istuu johonki, ja kattoo istuu, ja vaikka piirtää tai kirjoittaa jotain. Noin tunnin siinä yksinään hengasin. Sieltä sitten himaan. Kaveri oli tulossa käymään, ja katsottiin jotai dvd:itä ja ja musavideoita kateltiin.

Viime aikoina tullu taas kuunneltua Lapkoa. Oli hassua joskus vuonna 2005 vai olikohan se 2006, no mutta kummiskin, kävin bändin keikoilla, yhden Anun mukana hengasin, joka tunsi sitten Lapko bändin, ja hengailtiinkin, varsinkin tuon Lapko Roudarin kanssa, sen nimi oli Jani. Nyt sitten Jani ja Anu ollut yhdessä jo varmaan jostai vuodesta 2007, en kyllä ihan varma ole. Jani ei roudaa enää, muistaakseni myös niille on syntyny yks lapsikin. Harmi, en oo nähny niitä pitkään aikaan. Vähän tylsää kyllä, ku on sellasia muistoja kaikista tyypeistä joita on nuoruuden aikana nähny, esim just nää, ni nyt ei oo tullu mitään. Onhan se Anu mulla muistaakseni FB:ssä kaverina, mut ei oo tullu oltua vaan yhteyksissä, tai en tiedä kyllä et käyks se facebookissa ollenkaa.

Siihen 2006 aikaan tuo Anu seurusteli yhden Joonaksen kanssa, se oli ihan mukava tyyppi myös, heh aika rasavilli kyllä. :D mutta kai sekin on rauhoittunut, sitä mä oon nähny enemmänki. Yleensä ku oon menny Vuosaareen, ni jotenkin sattumalta kuuluu aina, ku tää huutaa jostai mun nimee, ja sit moikataa ja jutellaa vähä aikaa. No eipä kyllä oo hirvesti nyt tullu Vuosaaressa käytyäkään. No enpä tiedä miksi mä nyt siellä kävisinkään, ku ei hirveästi sinne tule asiaan. Vaikka ihan mukava paikka onkin. Ei se kyllä mikään niin hurja paikka ole, kuin muukaan Itä-Helsinki. On vaan sellanen ihme maine.


Onneksi huomenna jo perjantai. Hehheh, näköjään perjantai 13.pvä. Eli kannattaa olla varovainen.
Äh, huomenna olis sitten illalla tiedossa ilmainen illallinen, se on kyllä ihan jees. Mutta työkavereiden kanssa, en tiedä, ei se kyllä jännitä, mut ei ne ihmiset oo sillee muuten kovin munlaisia, Sillee eka kerta kun nähdään silleen muualla kuin työssä. No jatkoille en oo jäämässä, onneksi. Koska haluan olla rakkaani kanssa, joka tulee sitten joskus myöhemmin stadiin. Illaksi ei sitten varmaan muuta ohjelmaa, tai ei varmaan jäädä keskustaan, vaan haluan kullan kanssa höpsöilemään.


Nyt tässä taas fiilisten Vesa-Matti Loiria. <3
Heippa taas, ja mukavaa illanjatkoa!

1 kommentti:

  1. Kirjailija John Steinbeck julkaisi vuonna 1954 kirjan Swed Thursday, joka sai suomennoksessa nimen "Tortai on toivoa täynnä". Että tuliskohan siitä?
    Oohan poika tyytyväinen, että äitisi haluaa viettää aikaansa sun kanssasi. Se kun ei ole mikään itsestään selvyys.

    VastaaPoista