tiistai 24. huhtikuuta 2012

Vähän jänskä päivä.

Heräsin tässä tavalliseen tapaan.. siis joka toinen viikko, 6.05 tai jotain sinnepäin. Siinä vähän aikaa höpöilin jotai. Menin sitten tuohon bussipysäkille, mut joo. Näyttää taas että lähdin liian myöhään, ton 41. suhteen. Viime aikoina se on ehtiny mennä jo. Tietysti talvella tota reittiä ei aja niin nopeesti. No ei siinä mitään, pitää kävellä vaan vähän matkaa, ni lähtee tosi usein busseja. Kaikki keskustaan päin.
Tänään oli ihmeen paljon porukkaa bussissa, se tais ollu just joku vantaalta tullu bussi, niissä nyt on aina enemmän ihmisiä.

Olin sit pelkällä hupparilla liikenteessä, ja tietty sitten alkoi jossain päiväsaikaan ainakin sadella. Rupes hieman vituttaa, et joo...toivottavasti sade lakkaa jossain vaiheessa, ja sit ei satais ku pääsisin duunista. No näinhän siinä vähän kävi. Ei satanut kun lähdin. Tällä kertaa lähdin keskustaan sitten duunin jälkee, ostaa junalippuu. heheh, oon ehkä vähän hullu. Lähden nimittäin huomenna duunien jälkee nopeasti Turkuun, no joudun tulee kyllä sitte viimeisellä junalla poiskin, mutta ei se mitää. Saa olla vähän aikaa kullan kanssa. Se siinä on kaikkein tärkeintä.

Yhtenä marraskuisena sunnuntaipäivänä tein tuon saman jutun, silloin en sitä kyllä hänelle kertonut, satuin vaan aamulla herää tosi tosi aikaisin, ja mietin että en aio tylsistyä vaan himassa. Jotain tekemistä nyt pitäis saada. Päätin jonnekkin lähteä. Siis jonnekkin vähän kauemmas, kun täällä Helsingissä hengailla. Helppohan se oli miettiä, et minne menis, kun tyttöä ajattelin. Aamulla lähdin bussilla kohti Turkua. Matkalla sit tekstailin vähä kaikille kavereille, naureskelin, et ette ikinä arvaa, et mihin  oon tähä aikaa matkalla. Yllätän mun tyttöystävän. Sit pari tyyppiä olikin hereillä, ja ne sit jo kysy, et joko oot kertonu tytölles, et oot tänää turussa, ni vastasin, etten vielä ole. Se on sitten yllätys. Teki kyllä jo niin monta kertaa mieli laittaa sille viestiä, että oon tulossa, mutta hengailinkin sitten jotain 1-2 Turussa, kävelin katuja, olinhan mä ennenkin turussa käynyt. Exä asui siellä... ja sitä myös piti tänää mennä näkee, sillä onhan meillä tosi hyvät välit vielä edelleenkin, tosi hyvä ystävä. Näytin sitten myös tuota tyttöystävääni sille, ja sehän oli innoissaan tästä uudesta tuttavuudesta, pyysi hänet myös facebook kaveriksi, tyttöystäväni olikin vähän ihmeissään tästä ja tiesin et vähän se jännittikin tapaamista, mutta kyllä se rentoutu sitten.

Niin, jatketaanpas tätä juttua. Hengailin siinä lähellä asemaa, Humalistonkadulla, siellä on se klubikin. Ei nyt ihan hirveän kylmä onneksi ollut, mutta sellainen kiva sunnuntaipäivän pikkupakkanen taisi olla. No jossain vaiheessa, en sitten viitsinyt enää olla paljastamatta sille tyttöselle sitä, että olin tullut tapaa häntä.. ihan vain yhtäkkiä, mitään varoittamatta. Oltiin kyllä sillee aamulla tekstailtu, mutten paljastanu mitä mulla oli mielessä. Se oli kyllä tosi ihana sunnuntai.
Huomista odotan jo innolla. Ainakin pitäisi ehtiä hyvin asemalla ajoissa, ettei juna lähe ennen mua.
Jotain puoli tuntia mulla on aikaa kun duunista pääsen. Tai just, ku silloin oon jo ehtiny varmaa vaihtaa vaattet. Pitää tässä vähä pakkailla, tai no ottaa reppuun jotai tekemistä junaan, ehkä joku kirja. Tai sit vois kyllä ottaa kynän, ja kirjepaperia. Pitäis tossa jaksaa yhdelle tyypille kirjoittaa, heh toista tyyppiä, joka mulle kirjoitti, ni en varmaan sille jaksa mitään. Joku Antti Tuisku fani, eihän siinä mitään, mutta vähän tylsän oloinen. Ja sen käsiala oli aika hassu, paljon pahempi kuin mun harakanvarpaat. Olin aluks, että onks tää joku vitsi, heh. mut ei kai se taida olla.

Niin ja tänään sitten mun piti mennä pomon kanssa juttelee, tossa kahden jälkeen. Mietin et voi ei. Mitäköhän tässä nyt, tuleeko tässä nyt potkut, heh naureskelin vaa tuolleen, no tietenkään ei potkut vaan yhtäkkiä tulis, ku en oo mitään mokaillukkaan, no meninpä sen yhden pomoista, ni sen huoneeseen sitten, ja alettiin juttelee. Olikin sillee, et se sanoi " oot kyllä pärjänny täällä hyvin, ei mitään ihme mokiakaan tullu." Tietysti tiedän et mun pitäs olla nopeempi. Mut kiva kun ihan aloittelijasta tähän on tultu, ni kyllähän nekin sano, että ainahan sitä kehittyy. Ja tarvii aikaa. Mutta kun sitä punnattavaa näissä aikaisissa aamuvuoroissa on niin helvetisti, et välillä tuntuu, et voi jumalauta. Kaikki vaan kasaantuu yhtäkkiä ja sellasta, ja tulee lisää jotain tilauksia, joiden reseptit ja aineet pitäs sit punnata.

Kiva muuten, torstaina ei saa vetää vessaa, ja pe. ei saa käyttää yhtään vettä. tai saa esim.kahvia keittää, ottaa hanasta siis. Nii tai no 8 - 16. on tuo aika jona aikana ei saa käyttää vettä, mutta eipä se haittaa, oon töissä tuossa ajassa, ja sit varmaan lähden Turkuun, tai Saloon varmaan ja sieltä taas Perniöön, tarkoitus kai oli olla se ilta siellä ja sitten seuraavana päivänä sit Helsinkii. Oijoij. tulee ihanaa <3 Kulta lähtee vasta tiistaina pois.

Nytpä tästä taas lähden.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti