maanantai 23. huhtikuuta 2012

Maanantaista kevätpäivää.

Sunnuntai oli aika haikea. Tälläkin hetkellä fiilis vähän ikävä. Liikaa päässä asioita, ja uusia tulee. No, mutta on tää kevät aika kuitenkin kiva, kun aurinko paistaa. Jouduin sitten bussilla tulee Turusta eilen, junat ei kulkenu, koska oli kai jotku ratatyöt siellä kesken. Se masensi vähän mieltä, kun en ehtinyt kunnolla hyvästelemään kultaa, nopeat halaukset ja pusut vaan. Tuntui sydämessä asti. En tiedä oliko raksulla jäänyt hyvä mieli viikonlopusta, vai oliko ihan tylsää, vaikka se sanoi kyllä että oli tosi ihanaa. Ehkä mä vähän ajattelen liikaa, kaikkea. Ja mun höpöpää tekee tyhmiä ajatuksia.

Awww, mutta kyllä se kulta ihana piristää mun päivää silti.

Eilen ei sitten jaksettu tehdä mitään ruokaa, vaan ostettiin kaupasta taas salaattia, ja sitä syötiin. Heh, joskus tulee kyllä vähän korvista ulos toi salaaattttii :DD
Heheh, ei kun kulta kyllä söisi varmaan kaikkea HK:sinistä, yms punaista lihaa. hehheh,

noeiii, ei se syö. Välillä vähän kuittailen, joo en mäkään enää pitkään aikaan syöny punaista lihaa. Oikeastaan kana-kala-kasvis riittää mulle. Kun olin koulussa, niin siellä sanoin kyllä, et oon lakto-ovo, kun muuten en olis saanu kasvisruokaa. Kasvisruoat siellä kun oli yleensä parempia.

Nyt oon duunin jälkeen ollut aika energinen, pyykkejä pesin, siivosin vähä. Tiskejä ei sentää ole, kun oon käyttäny vaan paria lautasta tässä viime aikoina kun yksinäni oon ollu, ja sit oon pessy sen melkein heti. Vielä vois tossa kohta kaupassa käydä, ois vähän kaikkia limsapulloja mitä vois viedä, heh kullan kanssa ei olla viety pulloja piiiiitkään aikaan ku se on meillä tässä ollu, ni niitä on kertyny. Enkä mä nykyään ihan muutaman pullon takia viitsi kauppaan niitä viedä. Saa nähdä kuinka paljon rahaa niistäkin tulossa. Hmm.. mitäköhän sitä tänään söis vielä. En taida kyllä kovin paljoa syödä, ei oikein oo nälkä.

Duunissa tuli liikuttua kyllä aika kivasti paikasta paikkaan, oli jossain välissä hiukan kiire. Yhtäkkiä kasautu paljon hommaa, ja luulinki, että voi ei, toivottavasti ei joudu tekee ylitöitä, mutta sitten hommia ei ollukkaan yhtäkkiä niin paljon, tai sit oli aika helppoa punnattavaa. Oijoij, huomenna olis tarjolla jotain ihme kasvispizzaa, tai en muista oliks siinä tonnikalaa, mut vois maistaa sitä vähän sitten huomenna. Tosin pizzapohja on just sellasta pullamössöä. Valmiita GN-pohjia. Muistan ku viime vuonna työssäoppimispaikassa sain tehdä sellasen tilauksen, oli tilattu jotain 5.pizzaa. Niin se pääkokki sitten sanoi, että saat tehdä myös itsellesi pizzan, oli perjantaipäivä, ja viimeinen perjantai oli siellä, enää seuraavalla viikolla oli muutama työpäivä. Niin se sanoi myös, että on sitten viikonlopuksi sulle jotain syötävääkin. Ja tokasi vielä, että saat käyttää ihan mitä vaan aineita sun pizzaas, mitä keittiöstä löytyy. hah no mähän tälläsin vähän kaikkea. Sitten se kokki tuli siihen ja naureskeli, että hehheh, onpas tuossa paljon täytettä. Laitoin herkkusieniä, ananasta, paprikaa, fetaa, mitäköhän muita siihen vielä tuli, en enää muista. Mutta hyvää oli pizza.

Aikaiset aamut vähän kyllä tätä viikkoa haittaa. No kyllä sitä jaksaa toisaalta, paremmin ku syksyllä, siihen aikaa oli aina tosi pimeää ku lähti tähän vuoroon, mutta nyt on jo niin valoisaa.
Kesällä, heinäkuussa kuulemma varastossa on vain yksi työntekijä, vähän mietityttää, et mikäköhän mun homma tulee olee silloin, kun katsoin, ettei se toinen varastomies olis ainakaan lomilla heinäkuussa. Ja mullakin on vaan ehkä viikko siitä heinäkuusta, osa on kesäkuun puolella. Vähän jänskättää et joudunko sitten kokiksi, vaikka no, uskon ettei mulle mitää hirveän isoa vastuuta annettais, kun sanoin kehityskeskusteluissa itsekin, etten kuitenkaan ihan mitään vastuullista hommaa keittiössä tekisi, kun oon huomannu, et aikamoista kiirettä tuolla on pitäny. No saapa nähdä, ehkä sitten tiskissä olen. Mutta toivottavasti ei sit olis viikonloppuja töissä, ne toisaalta menee aika nopeesti, mutta viikonloppuihin on ikävä herätä kun työaamu on, ja sit ku se, että jos ei kulta jaksaiskaan tulla mua näkee, ni en tiedä sit koska sitä näkis, tosin ei vielä tiedä mitä se kesällä puuhaa. Mutta se ainakin lupas, olla mun kanssa sen mun loman ajan. Awww, ja se on TOSI IHANAA! <3  Odotan sitä jo kovasti. Pientä suunnitelmaa ollu, mut ei mitää erikoista, haluisin sen kanssa matkustella ympäri suomea, mut saa nähdä, ehkä sitä joutuu tuolla mökilläkin käymään.
Mutta ei sillä nyt niin väliä, missä se tulee vietettyä, kunhan saa olla ihanan rakkaansa kanssa. <3

Taidan tässä lähteä kohta sinne kauppaseen. :)

OOO. Oon kummitus.

I Am Ghost - Lovers Requiem <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti