sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Sunnuntaipäivä joka ei tuntunu sunnuntailta

Tulipas nukuttua pitkään tänään, joskus yhdeltä kunnolla sängystä ylös ja aamupalalle. En tarkalleen muista, että monelta me nukahdettiin, mutta ainakin se oli käynyt tosi nopeasti, toistemme sylistä herättiin sitten. Herätin sen joskus jotain puoli tuntia ehkä kun olin ite nukahtanu ja sit jostain syystä taas heränny. Ni pitihän se kulta herättää. Yöllä tuli höpöteltyä kaikenlaista, tuli vaan tuossa perjantaina sellanen fiilis, et sillä olis joku huonosti, ja kysyin tasasin väliajoin, et onks kaikki hyvin, ku se oli vähän hiljainen. Mutta ei se silloin sanonu oikein mitään, yöllä se sit sano, et oli vaan ajatellu pari kaveria, mut eipä mitää vakavempaa.

Onneksi ei mitään sen pahempaa. Mutta kyllähän mä sitä rakkauspakkaustani oisin lohduttanut. <3
Eilen katseltiin myös jonkun aikaa sitä 500 days of summeria. Mut alkoi ehkä hieman väsyttää, ni sit katottii vaan yks vanha salkkarijakso, jota mulla on koneella.

Niin, oli sunnuntaipäivä, joka ei tuntunut sunnultailta, ei tietenkään. Ku on vielä yksi päivä tätä lomaa jäljellä. Silti tuli lähdettyä Helsinkiin takas. Junamatka oli taas ihan jännä. Tuli kasin junalla lähdettyä, tai se lähti jotai 20.yli. Oltiin vähä hassusti aika paljon ajoissa, mut juna oli kyllä jo tullut siihen. Paikallaan siis jotain n.15-20 siinä asemalla. No, meillä oli junassa paikat sellasessa hassussa kopissa,  kuusi tyyppiä sinne mahtu, mutta yksi tais saada tarpeeksi, ku me tultiin siihen. Lopulta se olikin vissii istunu tupakkakopissa koko sen matkan. Ilmastointi noissa kuuden paikan kopeissa ei kyllä mikään paras ole, mutta kyllä siinä sen puolitoistatuntia kesti ihan hyvin. Luin kirjaa, ja selailin kännykkää.

Olin taas varannu mukavasti massia, et ois ollu sitten taas varaa, jos ois pitäny maksaa lipusta lisää maksua. Taas kerran kyllä meni läpi ihan, että opiskelijana sitä taas mentiin. Ei kukaan konnari varmaan jaksa kömpiä ihan tarkasti kattoo tollaseen koppiin, ku istuin siinä ikkunapaikallakin vielä.

Junamatka meni ihan jees sitten. Pasilasta lähdettiin junasta pois. Aluks ajatuksena oli lähteä suoraan kallioon, yhden kaverin. Marian kanssa, mutta ei se sitte lähtenytkään. Joten mentiinpä sitten vaan himaan. Oltais käyty kaupassa, mutta kun oli pääsiäissunnuntai, ni eipä ollu edes lähi-siwa auki. Tänään sitten kuunneltu musaa täällä kämpillä loppuilta. Kohta vois katsella vielä ihmeidentekijöitä, oi että, ihana sunnuntai-ilta. <3 Onneks ei tarvi huomenna herätä vielä töihin. Tänään vielä paljon höpsöilyä tiedossa, vaikka kello tuleekin kohta kaksi.

Huomenna taas pitkään varmaan tulee nukuttua, ehkä kaupassa käytyä, jos joku tässä auki, en muista ihan tarkalleen, onko tuo pääsiäinen vaikuttamassa taas tähän toiseenkin pääsiäispäivään.
Huomenna saan myös vähäksi aikaa tuohon toiseen huoneeseen kämppiksen, kun mun broidin entinen tyttöystävä tulee Helsinkiin, on varmaan muuttamassa tänne, kun sai työpaikan, etsii ainakin kämppää. Joten se on tulossa huomenna iltapäivällä. Niin, broidin kanssa ne on edelleen sillee ystäviä, tai mistäs sen nyt tietää, ei ainakaan mun broidista tiedä. Tällä hetkellä silläkin vissii joku uusi. Aika hassua, joku Laura se on. Enpä ole vielä nähnyt häntä, eikä porukatkaan, vaikka ne samassa kaupungissakin asuu. Kyllä mä sen kuvan oon nähny, on se broidi sen FB:stä näyttäny, ja näköjään pari yhteistä kaveriakin löytyy, broidin lisäksi. Heh, ja nii sekin vähä hassua, et se tyttö on samanikäinen ku minä. Eli niillä ikäeroa jotain 6.v No eihän se nyt mikään paha ole, mutta olishan se kiva joskus nähdä se tyttö, kun siitä on niin paljon puhuttu, tai no broidihan siitä on aina välillä jutellu. Mut mäpä olinkin nopeampi ja esittelin mun tyttösen porukoille ekaksi. En muista ihan tarkalleen, mut aika lähellä samoja aikoja, kuulin sillo broidilta, et sillä on uus tyttöystävä, kun mäkin mainitsin asiasta porukoille. Heh, mun täti oli kyllä tienny asiasta jo hieman ennen, hah ja kun oltiin serkkuni häissä, ni tää tätihän sit vähän vinoili mulle, mut ei sitä kukaan muu oikein tajunnu sitä meidän läpänheittoa.

Oli muuten aika hassua, kun mentiin mökille, niin tuo tädin mies oli myös sillo. Tää sanoo meille heti meidät nähdessää, että" oi, se nuori pariskuntakin saapui tänne landelle"

Palataanpa siihen alkuperäiseen asiaan. Eli tämä entinen tyttöystävä siis tulee kämppikseksi ainakin nyt vappuun asti. En tiedä, että aikooko se olla kokoajan täällä, mutta ihan mukava saada seuraa. Kyllä mä nyt sitä kestän, ei siinä mitään. En vaan tiedä, että kestääkö se mua.

Joskus kun olin jotain 8. luokalla, niin broidi seurusteli yhden tosi mukavan tytön kanssa, hänestä tuli mulle kuin oma sisko, jota mulle ei koskaan ollut. Heh, joskus äitikin vinoili mulle vähän, että tuletpas sä hyvin juttuun tuon Essin kanssa, kohta vietät enemmän aikaa sen kanssa kuin veljesi. Me aina pelattiin kaikenlaista. Nintendoa, ja yms. Muistan yhden uudenvuoden ku pidettiin meillä kotona pienet uudenvuoden bileet. Ei mitään hirveen isoa porukkaa, mutta muutama heidän kaverinsa, ja minä ja meidän yks naapuri. Sillä porukalla oli ihan mukava viettää uuttavuotta. Yks parhaimmista muistoista, punkkua oli tarjolla, myös mulle, vaikken täysi-ikäinen ollukkaan, mutta siinä vaiheessa tuli jo kokeiltua. :D Ja oli aika bilettämistä. Viime uusivuosi oli kyllä yksi parhaimmista. <3

Kultani kanssa porukoilla. Silloin ne näki eka kerran mun tyttösen, ja he pitivät kyllä, sanoivat mulle monta kertaa sen jälkeen, et ootpa löytäny kivan tytön. Oon kyllä samaa mieltä, yks elämäni parhaimmista ja tuntemistani tytöistä tämä on. <3 Tämän jälkeen sitten ollaanki vierailtu jo ainakin kaksi, tai kolmekin kertaa jo varmaan.

Huomenna muutenkin tosi ihana päivä, tai siis, nythän ollaan jo maanantain puolella. Raksun kanssa ollaan nyt oltu puoli vuotta. Eli 6kk. tullut nyt täyteen. Siksi olinkin tossa ennen pääsiäistä ostanut jo sille sen lahjanki, ni annoin sen jo etukäteen. Ilmeisesti se tykkäs, ku sitä yhtä paitaakin se on tässä pitänyt päällä. Huomenna tehdään taas yhdessä jotain hyvää ruokaa, varmaan täytettyjä paprikoita. Oijoij, nam. <3

Voi, että. Tuo tyttö on kylllä niiiiin tosi tärkee. Ja merkitsee mulle paljon.  Ei oo ennen näin kovaa tunnetta tullu vielä vastaan.

Lopuksi pieni kisu kuva.

Huomenna varmaan jatkuu, vähän tässä jo haikea tunnelma, kun ei sitten huomista yötä voi yhdessä olla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti