lauantai 11. elokuuta 2012

A little Peace of heaven

Tässäpä tämä lauantai kulunut, viimeisiä kesäviikonloppuja varmaan. Tänä viikonloppunahan on ollut se flow festarit, ja kyllähän se pikkuisen näkynyt kaupungilla, kalliossa tuossa oltiin, ja liikkeellä oli jonkun verran myös sellasta perus flow kävijää. Mutta ihan rennoissa oloissa tänään. Vaikka ei mikään parhain päivä. Aamulla herättiin joskus yhdentoista aikaa, tein aamupalat siinä kullalle, katsottiin sitten olympialaisia. Kaikenlaisia ohjelmia. Ja pelattiin netissä biljardia. Nopeasti meni aamupäivä.

Kaupassa käytiin, ja sinä aikana mun yks kaveri, Kouvolasta, oli laittanut tekstiviestiä, et tulkaa kallioon, no ehdittiin siinä ostaa tämän päivän ruokatarvikkeet. Tehdään tässä illalla vielä tofupihvejä. Äsken kävin laittamassa ne jo uuniin, niihin tulee kaikkea hyvää. Fetaa, kikherneitä, ja tietty tofua. Olis meillä ollut vielä herkkusieniä, mutta ne sitten unohtuikin laittaa. No huomenna laitan niitä varmaan johonkin. En vielä tiedä mitä hassua sitä huomenna tekis, kulta tulee luultavasti joskus vasta viiden jälkeen kotiin. Siinä on sitten aikaa miettiä, että miten mä oikein sen yllättäisin. Jotain mun pitäisi tehdä, kun tänään on tuntunut, että sillä on ollut tylsistymispäivä. En koskaan haluaisi, että sillä mun seurassa on tylsää. 

Kaupassa oli tänään todella hassu nainen. Hah, joku ihan random, tuli kysymään multa, et mikä tähän kaupan tilalle tulee? Vastasin vaan jotain, että enhän mä nyt sitä tiedä. Koska en oikeasti tietänyt sitä. Olin aika ihmeissäni, ku se tulee siihen höpöilee, ei oikeastaan koskaan kukaan tullu siinä kaupassa mitään juttelee mulle. No siinä sitten ihmeteltiin, ja tämäpäs kysyy sitä sitten joltain pojalta joka oli siinä töissä, et mikäs tähän tilalle tulee? Ni kuulemma tulee joku yksityinen sairaala. No sitten kun tää nainen kuuli ton, ni se sano, että voi voi, onpas harmi, tämä oli niin hyvä kauppa. Ja lisäsi siihen vielä, että sä oot niin nuori ja hyvännäköinen, että varmana saat jostain muualta työtä, heh sit repesin ku tämä meni vielä pussaamaan sitä poikaa poskelle. Aluksi mietin, että mitähh, tunteeko noi toisensa? Mutta ei helvetti, tuskin tunsivat, ku ei ne sillee jutellu. Oli pakko mennä raksun kanssa seuraavalle hyllylle nopeasti, ja vähä repeilee. Oli se iha mukava nainen kyllä. Kun se mullekin rupes juttelee. 

Joo, sitten käytiin nopeasti vielä himassa, ja lähdettiin melkein suoraan Kallioon päin sitten, Lepakkomieheen mentiin, Antsa ja hänen velipuoli, samanikäisiä kummatkin, heh tänään se antsan velipuoli täytti 18.v heh. Aika hassua. En muista kyllä tällä hetkellä yhtään et mikä sen nimi taas olikaan. No mutta ei juma, taas siellä baarissa joku ihme tyyppi tuli niille juttelee, joku mukamas olympiavoittaja painissa joskus vuonna 67. Eipä sanonu nimeä ainakaan, ja ei suomi 60luvulla ainakaan montaa kertaa missään painissa voittanut. Ihan ihme tyyppi, kun se aloitti keskustelun jollai, et soittakaa mulle taksi. Vaikka siinä oli paljon takseja ihan sadan metrin päässä. :D

No, sitä ennen mun yks kaveri, Sanna oli tullut vastaan, sitä ennen ku oltiin siinä helsinginkadulla kävelty, Sanna oli kyllä niin juomassa tänään, vähän sekin kyllä ärsytti, kun se kokoajan oli sillee, et juo juo, kun olin juonut lasin tyhjäksi, en mä nyt jaksanut sillee juoda. Kultaakin vähän varmaan ahdisti se, kun sillä oli tylsää. Mutta toivottavasti se tietää, että mä rakastan sitä todella paljon, eikä se mua ahdista, että se joskus vähän on hiljaisempi, se kun joskus ottaa siitä vähän itseensä, että se muka olisi hiljainen. Sanoo mulle, että anteeksi että oon tälläinen tylsä, ja miten sä mua jaksat?
Voi että, sanon aina sille, että kyllä mä sua jaksan, ja etkä ole tylsä, olet mulla maailman rakkainta, sua en vaihtaisi mistään hinnasta pois, vaikka saisin kenet tahansa. OIKEASTI EN VAIHTAISI TUOTA IHANAN RAKASTA OTUSTA. <3<3<3<3<3<3<3<3

Siinä sitten tuli Kaisa & Vipe meidän kanssa siihen terrasille, oi että on niin kiva nähdä, et hekin viihtyvät yhdessä tosi hyvin. Kun kummatkin on mun todella hyviä ystäviä, niitäkään en mistään hinnasta vaihtaisi. 

Mutta aww, kulta on vain niin parasta, toivottavasti ollaan aina yhdessä. Toivottavasti se jaksaa mua, ettei sillä oo oikeesti tylsää mun seurassa vaikka se väitti kuinka sillä ei mun kanssa tylsää ole, vaan se tylsyys johtui muusta. Tiedän kyllä, et kulta vähän ahdistuu tuollaisesta baareilusta, Mutta se on ainakin kiva juttu, että tää mun ex-tyttöystävä kaisa, on ollu ainakin meidän kanssa monta kertaa hengailemassa, Turussakin, välillä kun jäätiin johonkin puistoon hengailee, ni se oli joskus mukana, Ja rakkaani tykkäsi hänestä. 

Nyt tässä taas pelaillaan ja katellaan olympialaisia, jee. Suomi otti taas pronssin. 

Sit tapahtu yks hassu juttu myöskin, yksi tyyppi jonka kanssa en ollut tekemisissä pitkään aikaan, niin laittoi viestin, että mitä mulle kuuluu. Tuli tosi hyvä olo siitä. Vaikka tulihan mulle siitäkin jo hyvä olo et kulta on tässä vieressä ja välittää. Ja antaa ihania haleja ja pusuja. <3

Awww. äsken halasin sitä tuossa, kun samalla aapelissa hassuillaan. Joo, mutta kohta voisi maistella noita pihvejä mitä tehtiin. 

Tuo otsikko muuten tulee Avenged sevenfold nimisen bändin biisistä. 

VOI ETTÄ, RAKAS. VÄLITÄN SUSTA TODELLA PALJON. <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti