torstai 9. elokuuta 2012

Mahtavan ihana päivä raksun kanssa.

9.8.2012. Nyt ollaan oltu rakkaani kanssa 10kk:tta yhdessä. Lokakuun yhdeksäs päivä kaikki alkoi, Sinä kesänä vasta oltiin ekan kerran nähty, alkukesästä. Aika hassua, oltiin me tunnettu sillee viestintämielessä jotain vuoden/pari. Mutta ei ikinä oltu nähty. Kultakin oli aika ujo, eikä se alkuvaiheessa ois varmaan mennykkään hyvin se tapaaminen. Hän oli varmaan tosi jännittynyt. Kesäkuun jälkeen sitten jatkettiin viestittelyä, ehkä  ei niin usein kuitenkaan, ei ihan jokapäivä. Mietin  häntä kyllä kesällä monia kertoja, mutta luulin ettei häntä kiinnosta enää mua tavata, joten ehkä sekin vaikutti siihen, ettei yhteydenpito ollut niin jokapäiväistä. Mutta kaikki kävi lopulta hyvin, kun sitten lokakuussa uskalsin kysyä, että mitets jos nähtäisi uudestaan, kun kyllähän mä olin sanonut, että oon ihastunu, ja jostain mä kyllä ymmärsin, et kyllä sekin vähän oli ihastunut muhun, vaikka ei sanonut, mutta joo, sen viikonlopun jälkeen ruvettiinkin seurustelemaan.

No, mutta mennäänpäs tähän päivään. Työpäivän jälkeen ehdin käydä vielä kotona, ennenkuin menin keskustaan, raksua vastaan. Siinä ehdin kävellä jonkun aikaa, ennen kuin näin sitten raksua. HAH, ennen sitä satuin näkee laulaja Freemanin, Se siinä yhdessä kahvilassa terassilla istuskeli. En kehdannut mennä juttelemaan, heh, eikä se varmaan mun kanssa ois ruvennut juttelemaankaan, outo hippiänen minä vaan.

No, lähdin siitä sitten kävelemään kohti rautatieasemaa, jossa tapaisin sitten raksun. Kun nähtiin, ni olihan siinä jo ehtinyt jotenkin nälkä tulla, mutta ei mikään hirveä. Mentiin sitten juhlistamaan meidän 10:tta kuukautta yhdessä, ravintolaan. Santa Fe:ssä käytiin. Vege burritokset syötiin, ja otettiin pullo viiniä myös. Juteltiin ja hassuiltiin kaikenlaista.

Kulta sitten ensi viikolla taitaa päästä espooseen jatkamaan töitä, muutenhan sillä ois ollu kaksi viikkoa sellasta aikaa, ettei sitä tarvittais siellä paikassa, joten vuokrafirma ei halua et tulee taukoa, hyvähän juttu se on. Mulla jatkuu viikot nyt samaan aikaan, kun työparini on lomalla, se vakiotyyppi, joten teen niin ku sen hommia tässä, muutenhan me vuorotellaan näissä vuoroissa.

Kotona sitten katseltiin sitä uutta dvd:täni, joka tuli tänään, hih, ja kulta oli tilannut yhden juhlamekon, oi, se oli niin kaunis se päällä. Aww, että <3

Tässä nyt pelaillaan taas. Ja mä katselen sen ihanaa hymyä tuossa vierellä, kun se jotain hassuilee omalla tietokoneellaan.

Jotain myös oon kuvaillut.
Tålläistäpä tänään.












PUSPUS KAIKILLE <3<3<3<3<3<3<3<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti