tiistai 28. elokuuta 2012

Positiivistä viikkoa





Noniin, muutamaan päivään ei ole tullut kirjoiteltua, mutta nyt ajattelin taas vähän kertoilla tästä viikosta. Töissä ollut välillä aika rankkaa, kun kaikki ei oo aina toiminu, mutta kyllä suhteellisen hyvin menny. Oon miettiny, että kai mä oon ihan ok:sti hoitanut hommani, kun vieläkin tuolla olen töissä. Mulla oli se 4kk:n koeaika, eikä sit silloin ku se meni umpeen, ni kukaan mitään sanonut, hommat jatkui ihan normaalisti. Ei isoja mokia ole tapahtunu, enkä oo suututtanut ketään, paitsi, että muutama tyyppi on kyllä sellasia hapannaamoja, että. Yhdenkin tyypin naama näyttää aamuisin siltä, että olisi vetänyt helvetin kirpeätä puolukkamehua ilman sokeria pari pulloa. Vähän joskus ärsyttää se tyyppi, kun se ei edes moikkaa. No, mutta enpä välitä, en anna pilata sen mun päiviä.

Raksulla oli maanantai työpäivä, mutta eilen sille oli sanottu, että tää päivä olisi vapaata, joten se oli himassa sitten, Oli kuulemma käynyt itäkeskuksessa kiertelemässä. No sitten työpaikasta oli soitettu, että he tarvitsevat huomenna työntekijää ainakin, että raksu menee sitten huomenna. Saa nyt nähdä mitä sitten torstaipäivä ja keskiviikko. Toivoisin tietty, että töitä olisi tää loppuviikko, ettei kulta taas stressailis, mutta kyllä mä sitä ihanaa typsyä kestän kummiskin. Kaikista parhaiten kuin ketään muuta. Raksu lupasi, että tämä viikko olisi hänellä positiivisuusviikko, vaikka olisi kuinka ärsyttävä viikko tahansa. No hyvin meillä muuten ainakin on menny, ihana työpäivän jälkeen aina halata ihanaa kultaa ja nähdä. Eilen nähtiin keskustassa, heti duunien jälkeen. Hän pääsee jo kahdelta yleensä. Ihan mukavaa, että raksukin pääsee aikaisin, Hän lähtee aina siinä viiden maissa kotoa, kun tuolla paikassa on.

Odotan jo niin paljon viikonloppua. Että meilkein jo luulen, että tänään olisi esim. torstai. ja valmistuisin jo perjantaihin. No oikeestaan nuo viikot menee tuolla töissä todella nopeasti, ja mukavaa tekemistäkin on. Huomenna on sitten keskiviikko, ja helppopäivähän tuo yleensä tuppaa olemaan. Kun se mun sijaisvarastokaverillakaan ei ole niin paljon hommaa. Vähän kyllä mietityttää. ensi viikko, kun se mun varastokaveri tulee lomaltaan, niin milläköhän mielellä sekin palaa, se on välillä myöskin sellanen hapannaama.

On tässä syksyssä ihan hyviäkin asioita. Kaikki kivat sarjat palaa kesätauoiltaan. Esim. Salkkarit. Niin, ja tänään alkaa tuo Big Brother.  Mun mielestä tuo BB on joka vuosi vaan menny tylsemmäksi ja tylsemmäksi. Joskus katoin melkein joka jakson. Olisko ollut 1,2 ja 3 kaudet. Silloin ku oli Sauli, sit Kaki ja yms. No ekasta tuotantokaudesta mulle jäi mieleen tietenkin Perttu. Oi, ja sitten Kathy oli mun lemppari. <3 Olin silloin sillee et awww, joku päivä mäkin haluan tuollaisen keijutytön, hih ja nyt mulla on semmoinen. Hih, ja raksu on vähän samankaltainen hassuilija. Niin ihana ja kaunis <3

Muistan, ku tein vähä samanlaisen tuunasin mun pipoa samalla tyylillä ku Kathyllä oli, Sellaset hassut pikku korvat, laitoin isoon pipoon kaks tupsua. Korvan mallisia.

Tähän tyyliin.


. Niin viikonloppua tässä odotetaan. Kulta ehkä on näkemässä yhtä nettituttuaan, jonka kanssa on kirjoitellut, no ei kuitenkaan kovin kauaa, mutta hyvähän se on nähdä ihmisiä, juuri kaikenlaisia, nii... hyvähän se on, että näkee muitakin kun mua. Toivottavasti sillä ei mee hermot muhun, ku nytkin vaan mua nähnyt. Itse en oikein ole vielä suunnitellut, mitä itse teen silloin kun raksu näkee kaveriaan, mutta ehkäpä voisi itsekin kierrellä jossain päin. Jos on aurinkoista.

Mutta illalla oltaisiin sitten varattu taas ihanaa kahdenkeskistä aikaa. Meinataan pitää oikein kunnon valvomisilta ja yö. Ajateltiin paljon leffoja katsella. Hih, toivottavasti se kulta vaan jaksaa. Ainakin hemmottelen sitä taas niin paljon, että silläkin olisi taas yksi mahtavin viikko. Haluan aina tukea, hemmotella ja olla sille höpsölle aina niin hyvä, että se tuntis olonsa niin onnelliseksi.

Raksukin saa perjantaina ensimmäisen palkkansa Jotain n. 700€ Ihan ok, vaikka olishan se summa voinut olla vähän isompi, Alussahan sillä ei tullut ihan 8.tuntisia päiviä. Niin sekin vaikuttaa, mutta toisaalta mukana oli yksi sunnuntaipäivä, josta palkkaa tuli enemmän. Jees, siinä siis oli kahden viikon ansio, tuntipalkka onkin ok. Samansuuntaista kun mulla. Kyllä se ainakin voittaa sellasen puhelinmyynti työn, jota mun se kämppis teki, hän ei siitä saanut heinäkuussa kuin jotain 400€ . Mutta seuraava palkka raksulla on kyllä varmaan vähän pienempi, kuin se on joutunut olemaan vapaalla. Ja ainakaan raksu ei pariin seuraavaan viikkoon ole halukas tekemään viikonloppuja,

No, mutta nyt syömään jotain.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti