perjantai 10. elokuuta 2012

Jihaa, viikonloppu taas edessä

Tänään ollut sitten aika hassuilu päivä. Tavaroita töissä tuli tiputeltua, oli vähä kiirekkin.Pakastepaprika pussi tippui lattialle, sitten vähän muutakin hassua, Sitten raksulla kävi myös hassuja juttuja tänään. Töissä joutu kaikenlaista tekee, sekä auttaa sitä mun yhtä kaveria. Se tuli kysymään ihan kaikkea mitä se tekikään. Ei kai muistanut enää mitä pitää siellä tehdä, vaikka on se ennenkin siellä ollut. Heh, taitaa tulla aika rankka viikko seuraavasta. Jos sitä joka päivä joka tehtävässä joutuu opastaa. Mutta ihan hauskaa se toisaalta on. Tuskin tulee aika pitkäksi, ja nopeasti päivät varmasti menee.

No mennäänpäs kullan päivään. Hah, se raukka hukkasi vähäksi aikaa kännykkänsä. Tikkurilaan. Kun se oli menossa keskutelee sen seuraavien viikkojen työohjelmasta. Junassa sillä oli kai tippunu se kännykkä, muistan et se olis laittanu mulle viestiä joskus aikavälillä 9.30 - 10. Ja kun olin syömässä tänään töissä, niin sen jälkeen huomaan, et sen kännykästä on soitettu mulle kolme kertaa, Ja oli myös  yksi tekstari. Noh, sielläpä sitten luki, että "tämä puhelin on noudettavavissa tikkurilan ärrältä" Heh, jotenki arvasin, et jotain oli käyny, ku ei kulta ainakaan usein soittele, varsinkaan siihen aikaan. Hih, raksun äitikin soitti mulle, koska sekin oli kuullut siitä, koska sille myös soitettiin.  Mä sitten laitoin kullalle FB:ssä viestin, ja se sitten huomasi sen, voi että.. varmaan ihan paniikissa ollut mun pikkuinen. <3 No, mutta tuollaista sattuu, mullekkin kerran noin käynyt, että joku on sen puhelimen löytänyt, mutta kävipäs kyllä hyvä tuuri.

Heh, mäkin luulin, et olin jättäny töihin mun rahat, Kun tulin raksun kanssa kaupasta kotiin, ni mietin että jaahas, onkohan mun rahapussi jääny sinne.  Onneks en ollu menny mitää ostamaa, Mutta joo, löytyi se kyllä, ei siinä mitään sen ihmeempää.

Olin mäkin kyllä aika huolissani kullasta, kun tiedän että se oli paniikissa, mutta sitten se oli onneksi mennyt heti kotiin, ja nähnyt siellä mun viestin, hih se sitten lähti takaisin sinne Tikkurilaan. Jeps, no sen tikkurilareissu sitten meni kai ihan ok. Aloittaa siinä uudessa paikassa maanantaina. Klo 8. On nyt ainakin jonkun aikaa siellä. Töistä lähdin ihan hyvissä ajoin taas, sain kaiken valmiiksi, vaikka hommaa olikin paljon.

Tänään kulta  teki myös hyvää soijamakaronilaatikkoa. Nam. Oli taas todella hyvää. Heh, meinas käydä pieni äksidentti, kullallta vahingossa tippu joku lasijuttu, ja mun päähän just :D no ei siinä mitenkään käyny. kulta oli vähä huolissaan.  Nyt nauttimaan viikonlopusta. Huomenna jonnekkin kiertelemään. Sunnuntaina sitten kulta lähtee töihin, vielä en ole päättänyt mitä itse teen, mutta sen näkee sitten. Varmasti kyllä tulee mukava viikonloppu. Voisi lähteä jonnekkin taas kävelemään, jos on hyvä keli.

AWWSS.<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti