sunnuntai 12. elokuuta 2012

Lakritsijäätelöä sunnuntai-illan herkutteluhetkessä.

Eilisestä illasta vielä, että sen jälkeen kun olin saanut kirjoitettua tuon tekstin, niin kullalla oli vieläkin aika herkistelyfiilis, loppuillasta se vähän itki, mä menin sitä lohduttamaan, ja hiukan itsekin itkin. Voi sitä hassua, sanoi että hän on ihan tyhmä kuin tällä tavalla pillittää, mä sitten sanoin vaan, että et ole. Väitti olevansa vaikea ja haastava tyttö. Pöh sanon minä. Mä tunnen niin, että tuo tyttö on kyllä helpoin ihminen jonka kanssa oon ollu tekemisissä. Sopivin tyttöystävä mulle, mitä mulla koskaan on ollut, Muiden kanssa ei vielä ennen vuoden yhdessäoloa olis miettinytkään yhteenmuuttoa. Mutta tässä on oikeasti sitä jotain.

Mentiinpä sitten suhteellisen aikaisin nukkumaan, kun kullalla oli työpäivä tänään. Heräsi siinä 5.30. Herätti mutkin samalla, oi, antoi ihanan halin ja pusun. No minäpä tein sitten siinä aamulla hänelle aamupalan ja siinä jonku aikaa hassuteltiin, kunnes hänen piti lähteä kohti Herttoniemeä. Itse siinä söin kanssa yhden leivän, ja join mehua. Taisin sitten yhden biljardipelin pelata heti aamutuimaan netissä. Sen jälkeen päätin vielä mennä joksikin aikaa nukkumaan. Kulta siinä joissain vaiheessa aamulla vielä tekstaili, kun oli bussiin päässy, voi sitä hassua, kun se pyyteli anteeksi eilistä. Minä vaan naurahdin, että hih, miksi se nyt tuollaista anteeksi pyytelee. Yöllä sain tosi hyvin unta, aamullakin sen jälkeen sain ihan hyvin unta vielä, kun kulta lähti. Laitoin musatkin soimaan spotifysta, ja samalla nukuin.

Jonkun ajan päästä heräilin, ja olikin ihan aurinkoinen keli. Aamulla oli aika tylsänpuoleinen sää. Luulin, että ihan masentava päivä tulee olemaan, niin rupesin senkin takia nukkuu. Yllätyin, ku aurinko paistoikin, lähdinkin jonkun ajan kuluttua ulos tallustelemaan. Ulkona ei nyt mitää niin ihmeellistä tapahtui, kävelin tyhjiä katuja, ihmisiä vain harvassa.  Kyllä alkaa jo tuntumaan hieman syksyltä. Noh, ei se haittaa. Eipä täällä kovin lämmin kesä ole ollutkaan.

No kaupassa tuli käytyä, testailin myös tänään yhtä kasvispihvien ohjetta, mutta oli aika huono ohje. Ei kunnolla pysynyt koossa, vaikka kyllä hieman laitoin korppujauhoja, siinä ohjeessa niitä ei käsketty laittaa. Muuten kyllä ihan maistui, kultakin söi kun tuli töistä.

Ekaksi katseltiin jotain salkkareita taas, ja sitten mentiin lepäämään puoleksi tunniksi, jonka jälkeen oltiin lähdössä hieman lenkille, kauppaan ja sitten tsekkaamaan bussipysäkki josta kulta huomenna lähtee espooseen. Toivottavasti se nyt huomenna sitten pääsee perille.

Kaupasta tuli ostettua kummallekin broilersalaatit, pepsi max pullo, sekä lakritsajäätelöä. Tässä siis vielä pienet iltaherkut nautittu. Huomenna taas alkaisi uusi viikko. Näyttäisi aika samanlaiselta kuin tää edellinen viikko.

No sen näkee sitten huomenna minkälainen fiilis tulee olemaan.



<3<3<3<3<3

Hellou my friends.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti