perjantai 3. elokuuta 2012

Vihdoinkin viikonloppu!

Huhhuh, onneksi tämä työviikko ohi. Kaikenlaista häslinkiä eri koneiden kanssa tuota sitten oli. Hissi menee rikki, tiskikone reistailee pari päivää sillee, et aluksi toimii, ja sitten taas loppupäivästä menee rikki, ja mä sit joudun menee sinne apuun. Salaatissakin tuli oltua, tänäänkin myös. Heh en sitten tiedä tarvittiinko tänään oikeasti apua sielä, kun se yksi joka siinä vuorossa oli, niin kysyi, että saitkos sä omat hommat jo tehtyä, ja tulit muuten vaan auttamaan?

Heheh, mikä läppä. En mä nyt ihan aamupäivällä ennen kymmentä mun hommia valmiiksi saa. Sehän olis jo aika kova suoritus, että sais päivän työt tehtyä parissa tunnissa. Jepjep. No en tiedä, että olisko se halunnut mun apua, mutta mut vaan käskettiin sinne. No minäpäs sitten lähdin. Tänään tiskikone onneksi toimi. Oli sitten pyydetty apuun myös talon ulkopuolista apua, joka ei yleensä oo meillä palkkalistoilla. Olipas hassua, kun yksi vakkarityöntekijä sano mulle "sullapas on hyvä muisti, kun muistat ihmisen joka on muutamia kertoja täällä tiskarina käynyt keikan heittämässä" Heh, kun arvelin nimestä, et yks hassu afrikkalaistaustaisen nimen perusteella, tyypillä olis sellaset kiharat mustat hiukset. Ja joo, enpäs erehtynyt kaverista. Sama hassu tyyppi se tänään pukukoppiin asteli. Moikattiin toisiamme ja vähä siinä juteltiin kuulumisia.

No työpäivä oli kuitenkin ihan jees. Neljän aikaa olin kotona, sitten odottelin kultaa kotiin, se oli keskustassa pyörimässä työpäivän jälkeen. Höpöiltiin siinä jokuaika päivän tapahtumista ja semmosta. Se oli ottanut töistä mulle kreikkailaisen salaatin joka oli jäänyt yli. Oi, on se niin ihana hassu. Oli koko päivän niin ikävä sitä, hih että mun piti laittaa sille viestejä vähän väliä, kun oli töissä vähän tylsää. 7.viestiä tuli laitettua päivän aikana. :D Hassuilinki sille kaikkea, en tiedä sitten oliko siitä rasittavaa et laittelin kokoajan viestejä.

Nopeasti aika meni kyllä neljän jälkeen, katseltiin taas salkkareita, ja netissä oltiin. Jossain vaiheessa mietittiin et voisi lähteä ulos, ja lähdettiinkin, no siinäpä sitten kävi niin, kuin tänä kesänä ennenkin on käynyt. Rupesi satamaan, heh eli kastuttiinhan me, aika pienellä matkalla. Mutta ei se nyt haittaa, kyllä se kuivaa. Heti kun kulta tuli, niin halusin heti haleja, hih oli niin halipula. <3

Latailin tuossa vähän leffojakin, niitä voisi katsella tässä viikonloppuna, ehkä yksinkin, sunnuntaina kun joudun vähän aikaa olee yksin,  kun kulta lähtee kaveria näkee. Jees, tai sitten mäkin lähden kävelee, kuten viime postauksessa mietiskelin.
Toivottavasti huomenna on vähän parempi sää, ajattelin et mentäisi puistoon hassuttelemaan. Oi, se olis niin ihanaa taas pitkästä aikaa mennä puistoilee, kullan kanssa. Ehkä joku muukin kaveri tulossa mukaan. Aww, tänään vielä ihania hetkiä kullan kanssa varmaan riittää. Ajateltiin valvoa jonkun aikaa. Pelataan taas biljardia, hih tykkään myös yhestä poks pelistä, joka aapelissa on.

Ensi yönä varmaan ainakin nukun hyvin, ku ei tarvi vähän väliä katsella kelloa, kuinka monta tuntia voi vielä nukkua. Oon huomannut sen, että teen niin. Yöllä heräilen yhtäkkiä. Raksukin niin eilen teki, ku sillä oli aikasempi aamu, mä muistelin, että yöllä joskus 4.30 - 5.30 olin hereillä. Nykyään aina heräilen varmasti jossain vaiheessa kuuden ja seiskan välillä. Kerran oisin myöhästyny jos en ois sattunu heräämään just tollee, ku silloin huomasin ettei mulla ollutkaan herätys päällä.

Oi, äsken juotiin sellasta hassua teetä, mitä olin ostanu kullalle. Itseasiassa, valmistujaislahjaksi. Sellasta rakkausteetä.

Mutta jos tästä nyt sitten lähtisi.

Kuvia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti