tiistai 14. elokuuta 2012

Posteljoonan söpö biisi soinut tiistaipäivässä.

Tänään oli taas aika kiire päivä. Paitsi ei mulla nyt kovinkaan, taas se mun sijais- varastokaverini vähän hitaili. Kyseli kaikkea ihmejuttuja töihin liittyen. Joten mulla oli aikalailla tekemistä siinä samalla, laitoin sitten sen puolesta pakastekuorman paikoilleen, kun se ei ehtinyt.

Mulla oli myös omat eväät mukana, sitä soijamakaronilaatikkoa. Ei oikein nuo työpaikan eväät maistunu, olis ollu tarjolla lihakeittoa tai silakkapihvejä. Joten eipä kiinnostanut.
Töissä oli muuten ihan mukavaa, hih tänään palasi myös lomalta sellanen hassu tyyppi, aina se kehuu mua, että olenpas mä rauhallinen, ja en mistään oikein stressaile, no ehkäpä se jossain määrin paikkaansa pitää. On kyllä tosi kiva kuulla, et musta jotkut tykkää työpaikalla, eikä oo vaan sellasia niuhottajia, yksi tyyppi on kyllä sellanen, jonka kanssa en oikein muuten tulis toimeen, tai se on vähän tiukkapipo, eikä se mulle kyllä edes oikein tule juttelee. Tuntuu aina, et se on heränny väärällä jalalla jokapäivä.

Tänään kuulin tosi hassun ja söpön biisin. Posteljoona & ystävien uusimman sinkkubiisin. Enpä kyllä usein ole edes kuullut Posteljoonasta, mutta aika hassua tuo oli. Myöhemmin löysin myös tuon  videon youtubesta.

Töiden jälkeen ei oikeastaan mitään suurempaa puuhaa ollut. Katselin parvekkeelta ulos, ja nautiskelin hyvästä kelistä, ja katselin ihmisiä. Siinäpä se. Ja kaipaisin kultaa, päivän aikana oli jo ehtinyt tulla kova ikävä sitä rakasta kultaa. <3 Sillä oli vähän pirteempi päivä töissä, kun oli kuulemma höpöillyt jonkun uuden tyypin kanssa sielä.  Toivottavasti se nyt jaksaa pari viikkoa tuolla niitä pillereitä pakkailla ja muuta hassuilla.

Olin taas kultaa  vastassa, mutta tällä kertaa se ei pelästynyt. Höpöiltiin siinä jonkun aikaa päivän tapahtumista, ja käytiin sitten kaupassa. Päätettiin tehdä salaattia. Siihen tuli kanaa, tomaattia, jäävuorisalaattia, sekahedelmäsäilykepurkki, fetajuustoa ja kermaviiliä. Hyvältä maistui.

Leffailtiin vähäsen tuossa. Iron Sky:ta katseltiin, muttei vielä ihan kokonaan sitä katottu.

Mutta joo, tässä musavideo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti